Відповідно до Програми розвитку системи освіти Київської області на 2019-2021 роки планується провести ряд змін у школах. Зокрема, залучити молодих спеціалістів до роботи в закладах освіти.
Програма розроблена з метою реформування системи освіти області відповідно до нового Закону України «Про освіту» та реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти на період до 2029 року «Нова українська школа».
Програма покликана вирішити проблеми, що сповільнюють розвиток системи освіти. Однією з них є проблема кадрового забезпечення закладів освіти, підвищення професіоналізму педагогів.
Вихідні та робочі 2020
Планується зменшити кількість педагогічних та керівних кадрів пенсійного віку в школах, створити умови та залучити молодих спеціалістів до роботи, вирішити питання можливості переведення на контрактну форму трудового договору всіх керівників шкіл.
Зокрема, у Програмі зазначено, що у школах Києва та області працюють 22% вчителів-пенсіонерів, а це становить 3 602 особи.
На противагу, вчителі, які мають стаж роботи педагогом до 3-х років складає 6,9%, що становить 1 101 особу.
Також Програма зазначає, що кількість керівників шкіл пенсійного віку виросла і становить 11,2%.
Потреба у педагогічних кадрах шкіл Київської області на 2017/2018 роки становила 256 вчителів, зокрема, з математики – 29, інформатики – 34, англійської мови – 24, початкового навчання – 34.
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року