На Київщині взяли курс на омолодження педагогічних кадрів

Відповідно до Програми розвитку системи освіти Київської області на 2019-2021 роки планується провести ряд змін у школах. Зокрема, залучити молодих спеціалістів до роботи в закладах освіти.

Програма розроблена з метою реформування системи освіти області відповідно до нового Закону України «Про освіту» та реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти на період до 2029 року «Нова українська школа».

Програма покликана вирішити проблеми, що сповільнюють розвиток системи освіти. Однією з них є проблема кадрового забезпечення закладів освіти, підвищення професіоналізму педагогів.

Вихідні та робочі 2020

Планується зменшити кількість педагогічних та керівних кадрів пенсійного віку в школах, створити умови та залучити молодих спеціалістів до роботи, вирішити питання можливості переведення на контрактну форму трудового договору всіх керівників шкіл.

Зокрема, у Програмі зазначено, що у школах Києва та області працюють 22% вчителів-пенсіонерів, а це становить 3 602 особи.

На противагу, вчителі, які мають стаж роботи педагогом до 3-х років складає 6,9%, що становить 1 101 особу.

Також Програма зазначає, що кількість керівників шкіл пенсійного віку виросла і становить 11,2%.

Потреба у педагогічних кадрах шкіл Київської області на 2017/2018 роки становила 256 вчителів, зокрема, з математики – 29, інформатики – 34, англійської мови – 24, початкового навчання – 34.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4996

Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру

Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15663

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді