Як створити найкращий клас у світі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Презентовано книгу — акумульований досвід близько 20 років досліджень різних освітніх систем, збірник висновків та спостережень про те, які саме механізми роблять шкільну освіту успішною, спонукають дітей до розвитку, а вчителів до творчої праці

13 грудня під час форуму «Освітні вимірювання в контексті Нової української школи» Міністр освіти і науки Лілія Гриневич рекомендувала український переклад книги Андреаса Шляйхера «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття» (К.–Л., 2018).

«Я зараз відчуваю, що багато людей, навіть глибоко залучених в освітню сферу, втрачають орієнтири реформи або не зовсім розуміють ті інструменти, які використовуються. Ця книга — подарунок долі для нас, адже вона показує широку картину необхідності змін, при цьому усі її висновки реально підтвердженні дослідженнями, що тривали близько 20 років, а не взяті зі стелі», — зауважила Міністр.

У передмові до українського видання Лілія Гриневич написала: «В руках ви тримаєте книжку людини, що свого часу почала глобальну дискусію про якість шкільної освіти і спонукала цим масштабні зміни та реформи у Європі та світі.

Андреас Шлейхер — розробник і куратор дослідження PISA. Саме через це дослідження провідні країни отримують порівнювані дані про рівень знань та вміння їх застосовувати на практиці серед учнів своїх країн.

Автор згадує, що фактично всі 28 держав, які ініціювали PISA, до дослідження були переконані, що їхні системи освіти найкращі. 2001 рік — коли були опубліковані перші результати — став шоком для багатьох, але й підґрунтям для росту і самовдосконалення.

Ця книга — «Найкращий клас у світі» — акумульований досвід близько 20 років досліджень різних освітніх систем, збірник висновків та спостережень про те, які саме механізми роблять шкільну освіту успішною, спонукають дітей до розвитку, а вчителів до творчої праці.»

⇒ НУШ: від початку до 2029 року

⇒ Ad fontes: про Концепцію Нової української школи

⇒ Новий Порадник для вчителя НУШ

⇒ Батькам про Нову українську школу

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282767

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130364

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді