Як створити найкращий клас у світі

Презентовано книгу — акумульований досвід близько 20 років досліджень різних освітніх систем, збірник висновків та спостережень про те, які саме механізми роблять шкільну освіту успішною, спонукають дітей до розвитку, а вчителів до творчої праці

13 грудня під час форуму «Освітні вимірювання в контексті Нової української школи» Міністр освіти і науки Лілія Гриневич рекомендувала український переклад книги Андреаса Шляйхера «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття» (К.–Л., 2018).

«Я зараз відчуваю, що багато людей, навіть глибоко залучених в освітню сферу, втрачають орієнтири реформи або не зовсім розуміють ті інструменти, які використовуються. Ця книга — подарунок долі для нас, адже вона показує широку картину необхідності змін, при цьому усі її висновки реально підтвердженні дослідженнями, що тривали близько 20 років, а не взяті зі стелі», — зауважила Міністр.

У передмові до українського видання Лілія Гриневич написала: «В руках ви тримаєте книжку людини, що свого часу почала глобальну дискусію про якість шкільної освіти і спонукала цим масштабні зміни та реформи у Європі та світі.

Андреас Шлейхер — розробник і куратор дослідження PISA. Саме через це дослідження провідні країни отримують порівнювані дані про рівень знань та вміння їх застосовувати на практиці серед учнів своїх країн.

Автор згадує, що фактично всі 28 держав, які ініціювали PISA, до дослідження були переконані, що їхні системи освіти найкращі. 2001 рік — коли були опубліковані перші результати — став шоком для багатьох, але й підґрунтям для росту і самовдосконалення.

Ця книга — «Найкращий клас у світі» — акумульований досвід близько 20 років досліджень різних освітніх систем, збірник висновків та спостережень про те, які саме механізми роблять шкільну освіту успішною, спонукають дітей до розвитку, а вчителів до творчої праці.»

⇒ НУШ: від початку до 2029 року

⇒ Ad fontes: про Концепцію Нової української школи

⇒ Новий Порадник для вчителя НУШ

⇒ Батькам про Нову українську школу

12 запитань і відповідей про атестацію

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
725

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
27970

Педагогічне кредо вчителя: повір у неймовірне — і зможеш зробити неможливе

Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
54415

Психолого-педагогічна характеристика учня: як скласти

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
425553

Організовуємо предметний тиждень у школі

Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати
16660

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді