Строки проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями у 2018/2019 навчальному році

Інститут модернізації змісту освіти пропонує провести ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями з таких навчальних предметів у строки:

  • математика —
    • 20.01.2019 — I тур
    • 27.01.2019 — II тур
  • біологія – 26.01.2019
  • інформатика —
    • 02.02.2019 — І тур
    • 03.02.2019 — ІІ тур
  • інформаційні технології — 09.02.2019.

12 запитань і відповідей про атестацію

Докладніше про олімпіади обіцяють повідомити окремими листами.

За листом ІМЗО «Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями» від 08.11.2018 № 22.1/10-4084

⇒ Виявлення обдарованих учнів у школі

⇒ Психодіагностичні методики виявлення обдарованості дітей

⇒ Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

⇒ Робота з обдарованими учнями в системі географічної освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116884

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274612

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218775

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді