Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями у 2018/2019 навчальному році
Інститут модернізації змісту освіти пропонує провести ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями з таких навчальних предметів у строки:
- математика —
- 20.01.2019 — I тур
- 27.01.2019 — II тур
- біологія – 26.01.2019
- інформатика —
- 02.02.2019 — І тур
- 03.02.2019 — ІІ тур
- інформаційні технології — 09.02.2019.
12 запитань і відповідей про атестацію
Докладніше про олімпіади обіцяють повідомити окремими листами.
За листом ІМЗО «Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями» від 08.11.2018 № 22.1/10-4084
⇒ Виявлення обдарованих учнів у школі
⇒ Психодіагностичні методики виявлення обдарованості дітей
⇒ Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи
⇒ Робота з обдарованими учнями в системі географічної освіти
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів