Строки проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями у 2018/2019 навчальному році

Інститут модернізації змісту освіти пропонує провести ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями з таких навчальних предметів у строки:

  • математика —
    • 20.01.2019 — I тур
    • 27.01.2019 — II тур
  • біологія – 26.01.2019
  • інформатика —
    • 02.02.2019 — І тур
    • 03.02.2019 — ІІ тур
  • інформаційні технології — 09.02.2019.

12 запитань і відповідей про атестацію

Докладніше про олімпіади обіцяють повідомити окремими листами.

За листом ІМЗО «Про проведення IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад за єдиними завданнями» від 08.11.2018 № 22.1/10-4084

⇒ Виявлення обдарованих учнів у школі

⇒ Психодіагностичні методики виявлення обдарованості дітей

⇒ Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

⇒ Робота з обдарованими учнями в системі географічної освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282668

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130286

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57839

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді