Відповідь
Строки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 н. р. визначено так:
- І етап — жовтень 2018 року
- ІІ етап — листопад–грудень 2018 року
- ІІІ етап — січень–лютий 2019 року.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Структурні підрозділи освіти і науки місцевих органів виконавчої влади, інститути післядипломної педагогічної освіти, де планується проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінальних етапів Всеукраїнських учнівських турнірів у 2018/2019 н. р., мають подати:
- до 17 вересня — пропозиції щодо персонального складу журі фінальних етапів Всеукраїнських учнівських турнірів юних:
- фізиків
- хіміків
- математиків
- винахідників і раціоналізаторів
- біологів
- правознавців
- географів
- економістів
- інформатиків
- до 20 листопада — пропозиції щодо персонального складу журі IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінальних етапів Всеукраїнських учнівських турнірів юних:
- істориків
- журналістів
- філософів
- релігієзнавців.
Переліки учнівських олімпіад і турнірів, а також кількісні склади команд додано до наказу МОН «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» від 02.08.2018 № 849
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису