Розпочинається прийом робіт на учнівський конкурс «Стежками каменяра»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс проводиться для того, щоб посилити мотивацію у вивченні учнями шкіл творчості Івана Франка через створення літературно-мистецьких творів у різних жанрах, у яких працював Іван Франко, та дослідити його літературну спадщину, наукову, культурологічну та громадську діяльність

З 15.11.2018 до 15.12.2018 триватиме прийом конкурсних робіт на участь у Всеукраїнському учнівському літературно-мистецькому конкурсі «Стежками Каменяра».

Обов’язковою вимогою для участі у конкурсі є заповнення електронної форми, яка буде активною з 15 листопада.

Повну інформацію про вимоги до робіт у кожній з номінацій, перебіг конкурсу та нагородження переможців читайте у Положенні конкурсу:

Основні тези конкурсу «Стежками Каменяра»:

1. Переможці Конкурсу визначаються у таких номінаціях:

  • «Проза»
  • «Поезія»
  • «Драматургія»
  • «Краща ілюстрація до творів Івана Франка».

12 запитань і відповідей про атестацію

2. У кожній з номінацій визначається один переможець та по 2 дипломанти у таких вікових категоріях:

  • учасники віком 6-11 років;
  • учасники віком 12-16 років.

3. До участі у Конкурсі запрошуються учні віком від 6 до 16 років включно.

4. Учасники Конкурсу мають право самостійного вибору теми.

5. Один і той же автор може брати участь у кількох номінаціях і подавати на Конкурс декілька робіт.

7. Право висування робіт на Конкурс мають:

  • заклади загальної середньої освіти, у яких навчаються автори Конкурсних робіт (за поданням адміністрації чи колегіального органу)
  • автори робіт (конкурсні роботи подаються власноруч або батьками).

Минулого року роботи на конкурс подали 1811 українських учнів.

Змагання проводитиметься вдруге за підтримки Міністерства освіти і науки України, спільно з Міжнародним фондом Івана Франка, ГО «Львівське товариство» у Києві та Львівським національним університетом імені Івана Франка.

Підготовка до захисту науково-дослідницької роботи в Малій академії наук

Інтегрований урок української літератури та історії

Проектні ігри історико-краєзнавчого змісту з учнями основної та старшої школи

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2981

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219649

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431804

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271941

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128101

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді