Розпочинається прийом робіт на учнівський конкурс «Стежками каменяра»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс проводиться для того, щоб посилити мотивацію у вивченні учнями шкіл творчості Івана Франка через створення літературно-мистецьких творів у різних жанрах, у яких працював Іван Франко, та дослідити його літературну спадщину, наукову, культурологічну та громадську діяльність

З 15.11.2018 до 15.12.2018 триватиме прийом конкурсних робіт на участь у Всеукраїнському учнівському літературно-мистецькому конкурсі «Стежками Каменяра».

Обов’язковою вимогою для участі у конкурсі є заповнення електронної форми, яка буде активною з 15 листопада.

Повну інформацію про вимоги до робіт у кожній з номінацій, перебіг конкурсу та нагородження переможців читайте у Положенні конкурсу:

Основні тези конкурсу «Стежками Каменяра»:

1. Переможці Конкурсу визначаються у таких номінаціях:

  • «Проза»
  • «Поезія»
  • «Драматургія»
  • «Краща ілюстрація до творів Івана Франка».

12 запитань і відповідей про атестацію

2. У кожній з номінацій визначається один переможець та по 2 дипломанти у таких вікових категоріях:

  • учасники віком 6-11 років;
  • учасники віком 12-16 років.

3. До участі у Конкурсі запрошуються учні віком від 6 до 16 років включно.

4. Учасники Конкурсу мають право самостійного вибору теми.

5. Один і той же автор може брати участь у кількох номінаціях і подавати на Конкурс декілька робіт.

7. Право висування робіт на Конкурс мають:

  • заклади загальної середньої освіти, у яких навчаються автори Конкурсних робіт (за поданням адміністрації чи колегіального органу)
  • автори робіт (конкурсні роботи подаються власноруч або батьками).

Минулого року роботи на конкурс подали 1811 українських учнів.

Змагання проводитиметься вдруге за підтримки Міністерства освіти і науки України, спільно з Міжнародним фондом Івана Франка, ГО «Львівське товариство» у Києві та Львівським національним університетом імені Івана Франка.

Підготовка до захисту науково-дослідницької роботи в Малій академії наук

Інтегрований урок української літератури та історії

Проектні ігри історико-краєзнавчого змісту з учнями основної та старшої школи

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274383

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218751

Перший раз у перший клас: як допомогти дитині адаптуватися до школи

Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
42618

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді