Формуємо цінності дошкільника

Як часто ви бачите, щоб, приміром, у громадському транспорті мама сиділа, а маленький син стояв поруч? Мені пощастило лише один раз

Частіше ж ми чуємо від мам: «Дивись, синку, вільне місце. Ти сідай, а я постою». Cаме дорослі мають сформувати в дошкільників такі важливі в житті цінності, як повага до старших, доброта, співчуття тощо. Саме про це й поговоримо в жовтневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 10/2017. На його сторінках ви знайдете поради про те, як:

Окрему увагу ми приділили темі творчості в житті дітей. Пропонуємо вам розробки різноманітних занять, які допоможуть перетворити творчість на життєву цінність дитини.

Нагадуємо, що наприкінці вересня набув чинності новий закон «Про освіту». На сторінках журналу ми розкриватимемо цікаві аспекти нововведень. У цьому числі, приміром, подаємо визначення основних термінів і понять, які допоможуть розібратися у тонкощах закону.

До нових зустрічей на сторінках журналу. Обіцяємо, на вас чекає ще багато цікавого!

Марина Балагута,
головний редактор

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді