Робота музкерівника з «особливими» дітьми

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Музичний керівник може розгубитися, коли до зали зайде «особлива» дитина. Як її навчити сприймати музику, співати, танцювати? Чи можливо це взагалі? Відповідь однозначна: так!

Музика є невербальним кольоровим світом, який зрозумілий без пояснень. Він близькій дитині, для якої слова «нічого не означають». Достатньо бути самим собою і «плисти» зі звуками на одній хвилі. Безумовно, педагог має керувати процесом за допомогою певних прийомів. І в дитини сформуються навички, необхідні для реального життя: вчасно зупинятися, розрізняти емоції, взаємодіяти з іншими. Як саме цього навчати — підкажуть публікації журналу «Музичний керівник» № 11/2017:

  • Музика для дітей «із промінчиком»
  • Орф-метод як терапія
  • Сценарій вистави «Рожеве жабеня, або Що важливіше — колір шкіри чи щирість душі».

Місія музичного педагога, без перебільшень, є неоціненною. Ну, здавалося б, навчити дітей співати пісень — хіба так складно? Але зробити це так, щоб не зіпсувати ще несформований дитячий смак, треба мати хист. Пропонуємо поміркувати, як не вскочити в халепу, добираючи пісні для дітей.

Особливо актуальною є ця тема, коли всі готують новорічні ранки й шукають репертуар. Окрім того, скористайтеся добіркою підказок, як зробити зимові свята ще яскравішими — для вас новорічна шпаргалка з ідеями, приклади сюрпризних моментів та картки для веселої різдвяної гри.

Будьмо разом — на високій ноті!

Головний редактор журналу «Музичний керівник»
Тетяна Кулішко

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11533

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275520

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264531

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді