Робота музкерівника з «особливими» дітьми

Музичний керівник може розгубитися, коли до зали зайде «особлива» дитина. Як її навчити сприймати музику, співати, танцювати? Чи можливо це взагалі? Відповідь однозначна: так!

Музика є невербальним кольоровим світом, який зрозумілий без пояснень. Він близькій дитині, для якої слова «нічого не означають». Достатньо бути самим собою і «плисти» зі звуками на одній хвилі. Безумовно, педагог має керувати процесом за допомогою певних прийомів. І в дитини сформуються навички, необхідні для реального життя: вчасно зупинятися, розрізняти емоції, взаємодіяти з іншими. Як саме цього навчати — підкажуть публікації журналу «Музичний керівник» № 11/2017:

  • Музика для дітей «із промінчиком»
  • Орф-метод як терапія
  • Сценарій вистави «Рожеве жабеня, або Що важливіше — колір шкіри чи щирість душі».

Місія музичного педагога, без перебільшень, є неоціненною. Ну, здавалося б, навчити дітей співати пісень — хіба так складно? Але зробити це так, щоб не зіпсувати ще несформований дитячий смак, треба мати хист. Пропонуємо поміркувати, як не вскочити в халепу, добираючи пісні для дітей.

Особливо актуальною є ця тема, коли всі готують новорічні ранки й шукають репертуар. Окрім того, скористайтеся добіркою підказок, як зробити зимові свята ще яскравішими — для вас новорічна шпаргалка з ідеями, приклади сюрпризних моментів та картки для веселої різдвяної гри.

Будьмо разом — на високій ноті!

Головний редактор журналу «Музичний керівник»
Тетяна Кулішко

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді