Музичний керівник може розгубитися, коли до зали зайде «особлива» дитина. Як її навчити сприймати музику, співати, танцювати? Чи можливо це взагалі? Відповідь однозначна: так!
Музика є невербальним кольоровим світом, який зрозумілий без пояснень. Він близькій дитині, для якої слова «нічого не означають». Достатньо бути самим собою і «плисти» зі звуками на одній хвилі. Безумовно, педагог має керувати процесом за допомогою певних прийомів. І в дитини сформуються навички, необхідні для реального життя: вчасно зупинятися, розрізняти емоції, взаємодіяти з іншими. Як саме цього навчати — підкажуть публікації журналу «Музичний керівник» № 11/2017:
- Музика для дітей «із промінчиком»
- Орф-метод як терапія
- Сценарій вистави «Рожеве жабеня, або Що важливіше — колір шкіри чи щирість душі».
Місія музичного педагога, без перебільшень, є неоціненною. Ну, здавалося б, навчити дітей співати пісень — хіба так складно? Але зробити це так, щоб не зіпсувати ще несформований дитячий смак, треба мати хист. Пропонуємо поміркувати, як не вскочити в халепу, добираючи пісні для дітей.
Особливо актуальною є ця тема, коли всі готують новорічні ранки й шукають репертуар. Окрім того, скористайтеся добіркою підказок, як зробити зимові свята ще яскравішими — для вас новорічна шпаргалка з ідеями, приклади сюрпризних моментів та картки для веселої різдвяної гри.
Будьмо разом — на високій ноті!
Головний редактор журналу «Музичний керівник»
Тетяна Кулішко
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію