Ефективним методом підвищення пізнавальної активності та ініціативності дошкільників є проектна технологія. Літературний проект «Сходинками творчості Василя Сухомлинського» передбачає поетапну практичну діяльність вихователя-методиста, педагогів, батьків та дітей. Він спрямований на формування у дітей початків гуманістичної культури.
Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку
Основною метою проекту є:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей
- формування в кожної дитини свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля
- формування всебічно розвиненої особистості, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду
- виховання у дошкільників любові до родини, шанобливого ставлення до України, народних традицій та звичаїв, рідної мови, національних цінностей.
Проект «Сходинками творчості Василя Сухомлинського» спрямований на формування у дітей та їхніх батьків розуміння значущості фундаментальних моральних якостей людини. Очікувані результати:
- сформованість у дітей основ духовно-моральної культури
- зміцнення колективу: діти – батьки – вихователі
- дотримання вихованцями морально-етичних норм у повсякденному житті
- усвідомлення батьками цінності творчої спадщини Василя Сухомлинського у формуванні духовно-моральної культури дітей
- активізація творчої ініціативи, креативності і комунікативних здібностей усіх учасників проекту.
Проект реалізується поетапно за допомогою таких форм діяльності, як:
- мовленнєва
- пізнавальна
- ігрова
- трудова
- художньо-креативна
- конструкційна
- робота з батьками.
Скачайте план поетапної реалізації літературного проекту
«Сходинками творчості Василя Сухомлинського»
Моральне виховання
За матеріалом Ольги Тлостюк,
вихователь дошкільного навчального закладу № 15 «Теремок», м. Біла Церква, Київська обл.
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»