Журнал «Методична скарбничка вихователя» № 10/2017 радить не зосереджуватися суто на кулінарних процесах. Логіка розгортання проекту «Кухня» в тому, щоб протягом двох тижнів вивести дитячу уяву за стіни звичайної домашньої кухні — ознайомити з особливостями створення і функціонування кав’ярні, допомогти організувати пікнік тощо. Особливості реалізації проекту описані у вступній статті.
Календарне та перспективне планування містить такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.
Кольорові сторінки десятого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Кухня» та завдання для самостійної діяльності;
- майстер-класи зі створення творчих виробів з одноразового посуду, а також паперових фруктів;
- ілюстрації для обговорення «Кухня».
Як скласти меню для дитячого кафе? Які продукти обрати для приготування страви? Як і де їх потрібно зберігати? Чи обов’язково дотримуватися рецепта? Довідатися про усе це діти зможуть під час гри-стратегії. Ідеї щодо її реалізації, а також добірка творів, які доцільно почитати з дітьми в «книжчиному домі», — на сторінках журналу.
Описи ігор та вправ логіко-математичного спрямування, цікавинки з «бабусиної скрині», ігри з англійської мови та багато іншого — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 10/2017.