У башті на даху загальноосвітньої школи № 8 Житомира відкрили учнівську наукову обсерваторію. На сайті Житомирської міської ради стверджують, що подібної обсерваторії в Україні немає
Обсерваторія має обертальний купол. Вона стане центром навчальних занять для учнів, педагогів та науковців міста.
Уже проводять факультативні та гурткові заняття з астрономії, а з березня заплановані:
- міжшкільні факультативи
- відкриті уроки
- практичні заняття у межах пошуково-дослідницьких робіт МАН
- екскурсії.
Ідею облаштувати обсерваторію висунув у 2014 році директор школи В. В. Арендарчук. На реконструкцію башти залучено 1 млн 350 тис. грн. З бюджету міста виділено 250 тис. грн на технічне оснащення обсерваторії — трьох телескопів, планетарію, шести учнівських та одного учительського навчально-комп’ютерних комплексів, іншого додаткового обладнання.
«Ми можемо утеплювати школи, міняти вікна, покращувати матеріальну базу, але в першу чергу ми маємо давати дітям знання. І основна мета — зацікавити дітей і привити їм любов до науки», — зауважив Сергій Сухомлин, міський голова Житомира.
На подібні проекти у школах можна знайти кошти, приміром, за фандрейзингу.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення