З 1 вересня 2016 року МОН України у співпраці з Благодійним Фондом Порошенка запускають експериментальний пілотний проект з розвитку інклюзивної освіти в одній з областей України. Про це повідомляє прес-служба МОН України.
«Будемо сподіватися, що вже з 1 вересня до наших шкіл підуть сотні діток з особливими потребами. У такий спосіб ми доведемо, що інклюзивна освіта в Україні потрібна не лише дітям з особливими потребами, а й усім нам, бо здатність сприймати не таких, як ти сам, — вагомий показник рівня свідомості нації», — зазначила Марина ПОРОШЕНКО
Нагадуємо, 2 червня на базі Житомирського національного агроекологічного університету відбувся спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати», учасниками якого стали 120 директорів, завучів шкіл та управлінців у галузі освіти області.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності