З 1 вересня 2016 року МОН України у співпраці з Благодійним Фондом Порошенка запускають експериментальний пілотний проект з розвитку інклюзивної освіти в одній з областей України. Про це повідомляє прес-служба МОН України.
«Будемо сподіватися, що вже з 1 вересня до наших шкіл підуть сотні діток з особливими потребами. У такий спосіб ми доведемо, що інклюзивна освіта в Україні потрібна не лише дітям з особливими потребами, а й усім нам, бо здатність сприймати не таких, як ти сам, — вагомий показник рівня свідомості нації», — зазначила Марина ПОРОШЕНКО
Нагадуємо, 2 червня на базі Житомирського національного агроекологічного університету відбувся спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати», учасниками якого стали 120 директорів, завучів шкіл та управлінців у галузі освіти області.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті знайдете рекомендовані МОН корекційно-розвиткові програми для дітей з особливими освітніми потребами