Експериментальний проект з розвитку інклюзивної освіти стартує у 2016/2017 навчальному році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 1 вересня 2016 року МОН України у співпраці з Благодійним Фондом Порошенка запускають експериментальний пілотний проект з розвитку інклюзивної освіти в одній з областей України. Про це повідомляє прес-служба МОН України.

«Будемо сподіватися, що вже з 1 вересня до наших шкіл підуть сотні діток з особливими потребами. У такий спосіб ми доведемо, що інклюзивна освіта в Україні потрібна не лише дітям з особливими потребами, а й усім нам, бо здатність сприймати не таких, як ти сам, — вагомий показник рівня свідомості нації», — зазначила Марина ПОРОШЕНКО

Нагадуємо, 2 червня на базі Житомирського національного агроекологічного університету відбувся спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати», учасниками якого стали 120 директорів, завучів шкіл та управлінців у галузі освіти області.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273456

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
964

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9835

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді