Батьки, педагоги та громадські організації, підтримуючи якісні зміни у школі, мають намір розвивати в Україні ідею відповідального батьківства, що передбачає активну участь чоловіків у вихованні дітей.
Зокрема, учасники засідання міжсекторальної робочої групи з питань розвитку соціальної згуртованості субʼєктів освітнього простору, яке нещодавно відбулося у МОН України, домовилися працювати над створенням мережі центрів відповідального батьківства.
Основною метою засідання була розробка стратегії та концепції розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього простору.
Серед учасників заходу були присутні науковці, директори загальноосвітніх навчальних закладів, представники громадських організацій, батьки.
Як учителю донести ідеї академічної доброчесності до свідомості учнів? Зібрали чи не всі методичні та наочні матеріали в одній статті.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Як створити й упровадити у вашому закладі освіти.
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
У Законі про освіту є інструмент боротьби з плагіатом та «запозичуваннями» надбань в освіті — стаття 42 «Академічна доброчесність»
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.