Батьки, педагоги та громадські організації, підтримуючи якісні зміни у школі, мають намір розвивати в Україні ідею відповідального батьківства, що передбачає активну участь  чоловіків у вихованні дітей.
        
        
            Зокрема,  учасники засідання міжсекторальної робочої групи з питань розвитку соціальної згуртованості субʼєктів освітнього простору, яке нещодавно відбулося у МОН України, домовилися працювати над створенням мережі центрів відповідального батьківства.
Основною метою засідання була розробка стратегії та концепції розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього простору.
Серед учасників заходу були присутні науковці, директори загальноосвітніх навчальних закладів, представники громадських організацій, батьки.
            
         
        
            
                            
                    
                    На 2027 рік заплановано старт кардинально оновленої профільної середньої освіти. Така ціль визначена у Концепції Нової української школи. У якому ж напрямі рухатиметься реформа
                    
                
                                            
                    
                    В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
                    
                
                                            
                    
                    Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
                    
                
                                            
                    
                    Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
                    
                
                                            
                    
                    Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.