Батьки, педагоги та громадські організації, підтримуючи якісні зміни у школі, мають намір розвивати в Україні ідею відповідального батьківства, що передбачає активну участь чоловіків у вихованні дітей.
Зокрема, учасники засідання міжсекторальної робочої групи з питань розвитку соціальної згуртованості субʼєктів освітнього простору, яке нещодавно відбулося у МОН України, домовилися працювати над створенням мережі центрів відповідального батьківства.
Основною метою засідання була розробка стратегії та концепції розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього простору.
Серед учасників заходу були присутні науковці, директори загальноосвітніх навчальних закладів, представники громадських організацій, батьки.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності