Чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань» оголосила конкурс шкільних проектів для вчителів історії та суспільних дисциплін «Повсякденне життя в СРСР у 1980-1991 роках».
Мета конкурсу: вивчення новітньої історії з погляду мультиперспективності.
До участі запрошують учителів, які координуватимуть та супроводжуватимуть учнівські проекти. Конкурсні роботи мають бути реалізовані вперше і виконані за методикою «Oral history». Теми проектів пропонують організатори.
Один учитель може бути координатором кількох учнівських проектів. Учні можуть виконувати конкурсну роботу індивідуально або групою.
Необхідна методична підтримка для реалізації проекту, а також більше інформації щодо конкурсу розміщено на сайті Українського освітнього проекту «Усна історія».
Проекти можна подавати до 04 листопада 2016 року.
Шість координаторів кращих учнівських проектів, яких визначить журі, візьмуть участь в освітній поїздці до Чеської республіки.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками