Використання різних навчально-виховних методів в роботі з дітьми полегшує вашу з ними комунікацію. В карту винесено основні критерії оцінювання компетентності: 1. Вміння організовувати активності та інтеракцію. Наприклад, планування групових проектів/занять, відкритих уроків, майстер-класів сприяє залученню учнів до участі. 2. Комунікативні навички з ухилом у кооперацію. Це має бути вихователь, який продуктивно співпрацює з колегами, батьками та учнями. Відкрите спілкування, врахування інтересів кожного учасника полеміки сприяє взаєморозумінню у колективі. 3. Залучення прогресивних технологій у сучасний навчально-виховничий процес. Використання інтерактивних дошок, онлайн-ресурсів та веб-інструментів може зробити навчання зрозумілішим для сучасних учнів. 4. Креативне та критичне мислення. Розробка завдань, які стимулюють висловлювання аргументів і фактів, буде розвивати красномовство й скіл переконливості у дітей. Також важливі показові заходи для батьківства, як спектаклі, декламування віршів. 5. Особиста гармонізація психологічних й емоційно-етичних аспектів. Колектив має навіювати довірливі стосунки та формувати психологічно стійких особистостей. 6. Базові знання: математика, читання, письмо. Глибокі знання окремого предмету. 7. Персональні навички вихователя: інформаційна гігієна, грамотність, логічність і послідовність, схильність до саморозвитку. Педагог має бути хорошим прикладом для наслідування. За допомогою цих критеріїв організовується динамічний та цікавий розвиток дитячого інтелекту. Перебування у колективі з таким педагогом позитивно вплине на їх подальше навчання.
Останні новини
Усі новиниФінал конкурсу ім. Петра Яцика пройде дистанційно
18
Перший офіційний список: 55 українських суботніх шкіл за кордоном отримали державну верифікацію
40
Цифрова реальність без «охоронців»: чому Данія йде на жорстку заборону соцмереж для підлітків
37
Комітет Верховної Ради відхилив законопроєкт про держпідтримку груп подовженого дня
52
Вітаємо переможця Всеукраїнської премії «Кращі практики органів місцевого самоврядування»
41
