Можна оформити передплату періодики по гарантійному листу.
Гарантійний лист — це письмовий документ, згідно з яким гарант (поручитель) бере на себе цивільні зобов’язання, що можуть бути реалізовані за настання умов, визначених у листі.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Як оформити гарантійний лист
Аби оформити передплату журналів Експертус Освіта з відстрочкою платежу, розглянемо покроково.
КРОК 1. Прийміть рішення про оформлення передплати з відстрочкою платежу
Зателефонуйте до відділу продажу Цифрового видавництва Експертус за номером 0 800 212 012 (дзвінки безплатні).
Повідомте оператору:
а) ваш заклад бажає отримувати журнал, а кошти зможе перерахувати пізніше
б) свою електронну пошту, аби отримати необхідні документи.
КРОК 2. Отримайте документи та договір на передплату з Цифровим видавництвом Експертус
Через електронну пошту отримайте від видавництва документи, необхідні для передплати:
- договір
- рахунок
- накладну
- зразок гарантійного листа.
КРОК 3. Заповніть та підпишіть договір
Заповніть необхідні реквізити, та проставте підпис в договорі на передплату з Цифровим видавництвом Експертус. Також обумовте всі деталі, а саме:
- електронне чи друковане видання
- період передплати
- напрям використання
- за яким кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) проводитимете оплату
- про оплату з відстрочкою платежу.
Зауважте!
Відстрочку платежу надають замовникові на підставі ділового листа, який містить фінансові зобов’язання з оплати отриманих цінностей в обумовлені терміни. Такий лист є гарантійним. По суті він є кредитною формою, що підтверджує наміри позичальника сплатити заборгованість.
⇒ кошти на передплату періодики
КРОК 4. Сформуйте гарантійний лист
Заповніть гарантійний лист, внесіть за необхідності свої правки.
Гарантійний лист має містити таку інформацію:
- номер і дата вихідного документа
- кому направлено гарантійного листа (адресат) — назва організації та ПІБ посадової особи, якій воно адресоване (Генеральному директору Цифрове видавництво Експертус Теплякову А. В.)
- текст листа — тут зазначте, які зобов’язання, в якому обсязі і в які терміни установа зобов’язується їх виконати та «Оплату гарантуємо»
- зазначте свої банківські реквізити.
Гарантійний лист гарантує виконання зобов’язань сторонами угоди.
Форма гарантійного листа
Форма гарантійного листа не є уніфікованою чи затвердженою будь-якими законодавчими актами. Тому під час оформлення дотримуйтеся стилю, прийнятого для інших ділових листів.
1. Складіть гарантійний лист на фірмовому бланку або поставте кутовий штамп із реквізитами свого закладу (назва, форма власності, банківські реквізити та фактична адреса).
2. Зареєструйте лист як вихідний документ. У правому верхньому куті вкажіть реквізити адресата (повне найменування організації, посада та ПІБ керівника).
3. У листі зазначте термін, до якого гарантуєте оплату.
4. Вкажіть суму угоди цифрами і прописом. В кінці документа в обов’язковому порядку вкажіть повне найменування свого закладу, банківські реквізити та юридичну адресу.
5. Підпишіть лист у керівника закладу. Завірте його підпис печаткою.
Зауважте!
Гарантійний лист має юридичну силу за умови правильного його оформлення. Тобто він має містити повні реквізити сторін, слова «Оплату гарантуємо» та завірений підписом керівника та печаткою установи.
КРОК 5. Надішліть договір та гарантійний лист
Оформлені та підписані договір і гарантійний лист відправте до Цифрового видавництва Експертус.
Аби раніше отримувати журнал, надішліть електронною поштою скановані договір та гарантійний лист.
Без попередньої оплати отримуйте видання протягом дії гарантійного листа.
КРОК 6. Виконайте зобов’язання
Оплатіть видання протягом терміну, зазначеного в гарантійному листі.
Галина ЧЕБОТАРЬОВА,
експерт з питань оплати праці та оподаткування,
ж. «Головбух: Бюджет»