Коли весняні канікули цьогоріч

1965

Запитання

Хто визначає, коли будуть весняні канікули? На яку дату припадають весняні канікули у 2018/2019 навчальному році?

Відповідь

Коли будуть весняні канікули в тій чи тій школі — визначить педагогічна рада.

Не менше 30 календарних днів — така мінімальна тривалість канікул протягом навчального року окреслена в спеціальному законі.

Можна знайти приклади рекомендованої структури навчального року.

Так, столичний департамент освіти і науки видав два листи рекомендацій:

  1. «Про структуру 2018-2019 навчального року» від 17.07.2018 № 063-7622
  2. «Про організаційні заходи щодо закінчення 2018-2019 навчального року в закладах загальної середньої освіти» від 25.01.2019 № 063-582.

У першому листі департамент спільно з ГО «Асоціація керівників шкіл міста Києва» рекомендував організовувати весняні канікули 25-30 березня 2019 року.

Та на початку цього року, «враховуючи численні звернення керівників ЗЗСО та батьківської громадськості», рекомендував організувати весняні канікули у період з понеділка 25 березня по понеділок 1 квітня 2019 року включно — тобто 8 календарних днів.

Організація весняних канікул у школі Пам'ятка для завуча

Визначаючи строк весняних канікул, потрібно зважати на ту норму, що планує роботу закладу освіти педагогічна рада. Повноваження органів управління освітою з набранням чинності Законом про освіту суттєво обмежені.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4941

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10369