Що таке психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами

7973

Запитання

Яке тлумачення психолого-педагогічного супровіду дитини з особливими освітніми потребами та його зміст?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Психолого-педагогічний супровід (ППС) — це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

За ППС надають послуги, що є комплексною системою заходів:

  • психолого-педагогічних

► спрямовані на організацію освітнього процесу та розвиток особи з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку

Надають педагогічні працівники закладів освіти

► спрямовані на супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання задля корекції порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення

За проектом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, розробленого на виконання статті 20 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII.

Пропозиції в межах громадського обговорення приймають до 07.03.2018

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130549

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56959

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
6590

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
433243

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273214