Що таке психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами

7883

Запитання

Яке тлумачення психолого-педагогічного супровіду дитини з особливими освітніми потребами та його зміст?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Психолого-педагогічний супровід (ППС) — це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

За ППС надають послуги, що є комплексною системою заходів:

  • психолого-педагогічних

► спрямовані на організацію освітнього процесу та розвиток особи з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку

Надають педагогічні працівники закладів освіти

► спрямовані на супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання задля корекції порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення

За проектом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, розробленого на виконання статті 20 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII.

Пропозиції в межах громадського обговорення приймають до 07.03.2018

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56664

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3340

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431980

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272153

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128433