І. Загальні відомості про учня |
1. Анкетні дані | | - прізвище, ім’я, по батькові
- дата народження
- клас (якщо клас спеціалізований — зазначити)
|
2. Відомості про стан здоров’я | | - наявність хронічних захворювань
- особливості функціонування нервової системи (швидко стомлюється, стомлюється після тривалого навантаження, не стомлюється)
|
| | - середній бал
- зазначення предметів, з яких має найвищі та найнижчі бали
- зазначення предметів, якими цікавиться, та які є найскладнішими для нього
|
4. Позашкільні заняття | | - участь у роботі гуртків, секцій тощо
|
5. Особливості сімейного виховання |
ІІ. Прояв особистісних якостей у поведінці учня |
1. Спрямованість інтересів | | - суспільна активність
- працьовитість
- відповідальність
- ініціативність
- організованість
- допитливість
- акуратність тощо
|
2. Ставлення до людей | | - колективізм
- чесність
- правдивість
- справедливість
- товариськість
- чуйність
- ввічливість
- тактовність тощо
|
3. Ставлення до себе | | - скромність
- упевненість у собі
- самокритичність
- уміння розраховувати свої сили
- прагнення до успіху, лідерства
- самоконтроль тощо
|
4. Вольові якості особистості | | - сміливість
- рішучість
- наполегливість
- самовладання тощо
|
5. Статус учня в класі | | - авторитет у класі
- лідерські якості тощо
|
ІІІ. Особливості психічних процесів та емоційно-вольової сфери |
1. Уважність на уроках: | | - швидко зосереджується на поясненнях учителя, не відволікається, зазвичай не робить помилок через неуважність
- доволі уважно слухає пояснення вчителя, відволікається рідко, іноді припускається помилок через неуважність
- не завжди уважно слухає пояснення вчителя, періодично відволікається, часто припускається помилок через неуважність, але самостійно виправляє їх під час перевірки
- слухає доволі уважно лише тоді, коли йому цікаво, часто відволікається, постійно припускається помилок через неуважність, під час перевірки не завжди виправляє їх
- зазвичай повільно і важко зосереджується на уроці, мало що засвоює через постійні відволікання, робить багато помилок через неуважність і не помічає їх під час перевірки
|
2. Пам’ять: | | - під час завчання завжди попередньо розбирається у структурі й змісті матеріалу; утім, матеріал, що потребує механічного завчання, також запам’ятовує легко
- під час завчання може запам’ятати лише те, у чому попередньо розібрався; матеріал, що потребує механічного запам’ятовування, дається важко
- матеріал, що потребує механічного завчання, засвоює дуже легко, досить один-два рази переглянути його; зазвичай не розбирається у структурі й змісті матеріалу, що заучує
- за вивчення довго розбирається в матеріалі; відтворюючи матеріал, робить помилки за формою, але зміст відтворює точно
- для запам’ятовування матеріалу багаторазово механічно повторює його, не осмислюючи, робить змістові помилки
|
3. Мислення: | | - швидко «схоплює» суть матеріалу, завжди серед перших розв’язує завдання, часто пропонує власні оригінальні рішення
- доволі швидко розбирається в матеріалі, швидше за інших розв’язує завдання, іноді пропонує власні оригінальні способи розв’язання
- задовільно розуміє матеріал після пояснення в середньому темпі; зазвичай власних оригінальних рішень не пропонує
- дуже повільно «схоплює» суть пояснень учителя; багато часу витрачає на обмірковування й розв’язання завдань
- розуміє матеріал лише після додаткових занять, украй повільно розв’язує завдання, при цьому зазвичай використовує відомі шаблони
|
4. Емоційна реактивність: | | - завжди емоційно реагує на будь-які життєві явища, розповіді тощо
- зазвичай емоційно реагує на життєві явища, але його мало що може дуже схвилювати
- зрідка проявляє «живу» емоційну реакцію на події
- «жива» емоційна реакція практично відсутня
|
5. Загальний емоційний тонус: | | - постійно жвавий, дуже активний у всіх сферах шкільного життя, береться за всі справи
- жвавий, у міру активний у всіх сферах шкільного життя
- жвавий, активний у деяких сферах шкільного життя
- порівняно з однокласниками менш активний і жвавий
- майже завжди пригнічений, апатичний у більшості сфер шкільного життя, незважаючи на те що здоровий
|
6. Емоційна врівноваженість: | | - завжди спокійний, не буває сильних емоційних спалахів
- зазвичай спокійний, емоційні спалахи трапляються доволі рідкі
- емоційно врівноважений
- підвищена емоційна збудливість, схильний до бурхливих емоційних проявів
- запальний, часто трапляються сильні емоційні спалахи з незначних приводів
|
ІV. Психолого-педагогічні рекомендації щодо роботи з учнем |
… | | … |