Відповідь
12 запитань і відповідей про атестацію
Практичний психолог закладу освіти:
- здійснює психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами (далі — ООП)
- надає рекомендації, консультації та методичну допомогу педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП
- консультує батьків або законних представників дитини з ООП
- сприяє формуванню психологічної готовності в інших учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з ООП
- готує звіт про результати надання психологічних послуг дитині із зазначення динаміки її розвитку.
За проектом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти
Пропозиції та зауваження до проекту приймають до 7 березня 2018 року
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.