Яким має бути протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій дошкільника
Запитання
Як оформити протокол оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій дитини старшого дошкільного віку?
Відповідь
Рівень розвитку мовленнєвої та комунікативної компетенцій вихованця дитячого садка визначте під час бесіди. Оцініть у балах — від одного до чотирьох:
- 4,03,5 бала — сформована повною мірою;
- 3,02,5 бала — сформована достатньо;
- 2,01,5 бала — сформована посередньо;
- 1,00,5 бала — сформована мінімально;
- 0 балів — не сформована
Орієнтуйтеся на шкалу:
Мовленнєву компетенцію оцініть за такими складовими:
- фонетична
- лексична
- граматична
- діалогічна
- монологічна.
Над таблицею із критеріями і балами вкажіть:
- прізвище й ім’я вихованця
- групу
- дату проведення оцінювання.
Під нею запишіть висновки.
Скачайте
Бланк протоколу оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій
Приклад заповнення протоколу
За матеріалом Ірини Карабаєвої,
старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника
Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ,
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»