Яким має бути протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій дошкільника

2656

Запитання

Як оформити протокол оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій дитини старшого дошкільного віку?

Відповідь

Рівень розвитку мовленнєвої та комунікативної компетенцій вихованця дитячого садка визначте під час бесіди. Оцініть у балах — від одного до чотирьох:

  • 4,0­3,5 бала — сформована повною мірою;
  • 3,0­2,5 бала — сформована достатньо;
  • 2,0­1,5 бала — сформована посередньо;
  • 1,0­0,5 бала — сформована мінімально;
  • 0 балів — не сформована

Орієнтуйтеся на шкалу:

Протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій старшого дошкільника

Мовленнєву компетенцію оцініть за такими складовими:

  • фонетична
  • лексична
  • граматична
  • діалогічна
  • монологічна.

Над таблицею із критеріями і балами вкажіть:

  • прізвище й ім’я вихованця
  • групу
  • дату проведення оцінювання.

Під нею запишіть висновки.

Яким має бути протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій дошкільникаСкачайте
Бланк протоколу оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій
Приклад заповнення протоколу

За матеріалом Ірини Карабаєвої,
старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника
Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ,
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Прохолодна робота дошкільного закладу в літню спеку

Синоптики прогнозують спекотне й посушливе літо. Найвищою температура повітря буває в липні та на початку серпня. Як організувати провітрювання приміщень, аби запобігти негативному впливу спеки на дитячий організм
8745

Тиждень безпеки в ЗДО: планування

Тиждень безпеки дитини є формою систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу
97312