Яким має бути протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій дошкільника

3387

Запитання

Як оформити протокол оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій дитини старшого дошкільного віку?

Відповідь

Рівень розвитку мовленнєвої та комунікативної компетенцій вихованця дитячого садка визначте під час бесіди. Оцініть у балах — від одного до чотирьох:

  • 4,0­3,5 бала — сформована повною мірою;
  • 3,0­2,5 бала — сформована достатньо;
  • 2,0­1,5 бала — сформована посередньо;
  • 1,0­0,5 бала — сформована мінімально;
  • 0 балів — не сформована

Орієнтуйтеся на шкалу:

Протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій старшого дошкільника

Мовленнєву компетенцію оцініть за такими складовими:

  • фонетична
  • лексична
  • граматична
  • діалогічна
  • монологічна.

Над таблицею із критеріями і балами вкажіть:

  • прізвище й ім’я вихованця
  • групу
  • дату проведення оцінювання.

Під нею запишіть висновки.

Яким має бути протокол оцінювання мовленнєвої та комунікативної компетенцій дошкільникаСкачайте
Бланк протоколу оцінювання рівня сформованості мовленнєвої та комунікативної компетенцій
Приклад заповнення протоколу

За матеріалом Ірини Карабаєвої,
старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника
Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ,
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85876

Тиждень безпеки в ЗДО: як спланувати та провести

Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Як організувати комплексну роботу із взаємодією всіх учасників освітнього процесу — дізнаємося із статті
121782