Як учитель працює над методичною темою

5681

Запитання

Які особливості роботи вчителя над методичною темою?

Відповідь

На початку навчального року кожен учитель:

  • обирає собі методичну тему, над якою працюватиме протягом року (чи й більше), і визначає напрям та зміст своєї роботи
  • узгоджує свою тему з методичною темою, над якою працює освітній заклад
  • затверджує тему на засіданні методичного об’єднання.

12 запитань і відповідей про атестацію

Технологія роботи над методичною темою така:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом
  • формування практичної частини роботи, зокрема:

– складання конспектів уроків

– розроблення контрольних і тестових робіт тощо

  • участь у таких заходах, як:

засідання педагогічної ради та МО

– семінари

– конференції

Своїми напрацюваннями та досвідом учитель може ділитися з колегами також на сторінках фахових видань.

Робота над методичною темою — це довготривалий процесом, під час якого педагог:

  • опрацьовує значну кількість методичної літератури
  • ознайомлюється з практичним досвідом щодо питання, яке є об’єктом дослідження
  • набуває нових знань
  • опановує новинки педагогічної науки.

Роботу вчителя над методичною темою характеризують у відомостях про самоосвіту картки вивчення діяльності педагогічного працівника.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219563

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431565

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271706

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
127926

Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток

Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44418