Відповідь
На початку навчального року кожен учитель:
- обирає собі методичну тему, над якою працюватиме протягом року (чи й більше), і визначає напрям та зміст своєї роботи
- узгоджує свою тему з методичною темою, над якою працює освітній заклад
- затверджує тему на засіданні методичного об’єднання.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Технологія роботи над методичною темою така:
- ознайомлення з теоретичним матеріалом
- формування практичної частини роботи, зокрема:
– складання конспектів уроків
– розроблення контрольних і тестових робіт тощо
- участь у таких заходах, як:
– засідання педагогічної ради та МО
– семінари
– конференції
Своїми напрацюваннями та досвідом учитель може ділитися з колегами також на сторінках фахових видань.
Робота над методичною темою — це довготривалий процесом, під час якого педагог:
- опрацьовує значну кількість методичної літератури
- ознайомлюється з практичним досвідом щодо питання, яке є об’єктом дослідження
- набуває нових знань
- опановує новинки педагогічної науки.
Роботу вчителя над методичною темою характеризують у відомостях про самоосвіту картки вивчення діяльності педагогічного працівника.
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису