Як учитель працює над методичною темою
Запитання
Які особливості роботи вчителя над методичною темою?
Відповідь
На початку навчального року кожен учитель:
- обирає собі методичну тему, над якою працюватиме протягом року (чи й більше), і визначає напрям та зміст своєї роботи
- узгоджує свою тему з методичною темою, над якою працює освітній заклад
- затверджує тему на засіданні методичного об’єднання.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Технологія роботи над методичною темою така:
- ознайомлення з теоретичним матеріалом
- формування практичної частини роботи, зокрема:
– складання конспектів уроків
– розроблення контрольних і тестових робіт тощо
- участь у таких заходах, як:
– засідання педагогічної ради та МО
– семінари
– конференції
- обговорення з колегами результатів, отриманих під час роботи над методичною темою.
Своїми напрацюваннями та досвідом учитель може ділитися з колегами також на сторінках фахових видань.
Робота над методичною темою — це довготривалий процесом, під час якого педагог:
- опрацьовує значну кількість методичної літератури
- ознайомлюється з практичним досвідом щодо питання, яке є об’єктом дослідження
- набуває нових знань
- опановує новинки педагогічної науки.
Роботу вчителя над методичною темою характеризують у відомостях про самоосвіту картки вивчення діяльності педагогічного працівника.