Як учитель працює над методичною темою

5751

Запитання

Які особливості роботи вчителя над методичною темою?

Відповідь

На початку навчального року кожен учитель:

  • обирає собі методичну тему, над якою працюватиме протягом року (чи й більше), і визначає напрям та зміст своєї роботи
  • узгоджує свою тему з методичною темою, над якою працює освітній заклад
  • затверджує тему на засіданні методичного об’єднання.

12 запитань і відповідей про атестацію

Технологія роботи над методичною темою така:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом
  • формування практичної частини роботи, зокрема:

– складання конспектів уроків

– розроблення контрольних і тестових робіт тощо

  • участь у таких заходах, як:

засідання педагогічної ради та МО

– семінари

– конференції

Своїми напрацюваннями та досвідом учитель може ділитися з колегами також на сторінках фахових видань.

Робота над методичною темою — це довготривалий процесом, під час якого педагог:

  • опрацьовує значну кількість методичної літератури
  • ознайомлюється з практичним досвідом щодо питання, яке є об’єктом дослідження
  • набуває нових знань
  • опановує новинки педагогічної науки.

Роботу вчителя над методичною темою характеризують у відомостях про самоосвіту картки вивчення діяльності педагогічного працівника.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282687

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110580

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130300

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57840

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9512