Як учитель працює над методичною темою

5273

Запитання

Які особливості роботи вчителя над методичною темою?

Відповідь

На початку навчального року кожен учитель:

  • обирає собі методичну тему, над якою працюватиме протягом року (чи й більше), і визначає напрям та зміст своєї роботи
  • узгоджує свою тему з методичною темою, над якою працює освітній заклад
  • затверджує тему на засіданні методичного об’єднання.

12 запитань і відповідей про атестацію

Технологія роботи над методичною темою така:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом
  • формування практичної частини роботи, зокрема:

– складання конспектів уроків

– розроблення контрольних і тестових робіт тощо

  • участь у таких заходах, як:

засідання педагогічної ради та МО

– семінари

– конференції

Своїми напрацюваннями та досвідом учитель може ділитися з колегами також на сторінках фахових видань.

Робота над методичною темою — це довготривалий процесом, під час якого педагог:

  • опрацьовує значну кількість методичної літератури
  • ознайомлюється з практичним досвідом щодо питання, яке є об’єктом дослідження
  • набуває нових знань
  • опановує новинки педагогічної науки.

Роботу вчителя над методичною темою характеризують у відомостях про самоосвіту картки вивчення діяльності педагогічного працівника.

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Організовуємо предметний тиждень у школі

Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати
16585

День цивільного захисту в школі: які заходи підготувати та провести

Зазвичай День цивільного захисту планують на квітень-травень. Заняття цього дня мають мотивувати учнів набути практичних навичок захисту за надзвичайних ситуацій. Які виховні заходи провести цього дня — у статті.
38593

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5145

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
213830