Чому 2 вересня першокласник відмовляється йти до школи

2213

Запитання

Батьки деколи зауважують, що їхні першокласники, які нетерпляче чекали 1 вересня, Дня знань, уже наступного дня категорично відмовляються йти до школи. У чому може бути причина?

Відповідь

На зборах для батьків майбутніх першокласників вчителі зазвичай порушують питання фізіологічної, психологічної готовності дитини до систематичного навчання. Натомість забувають про звичайну річ:

  • як ознайомити дітей із навчальним закладом
  • як проходитиме перший день у школі — День знань.

12 запитань і відповідей про атестацію



Чи замислювалися ви:

  • скільки першокласників загубилося 1 вересня у школі?
  • які наслідки цього епізоду з життя першокласника?

Згадаймо, як усе відбувається зазвичай...

Першокласники потрапляють у свій клас після урочистої лінійки. Діток у приміщення школи звичайно заводять старшокласники.

Учні старших класів не завжди можуть приділити належну увагу малюкам. Після літніх канікул вони жваво діляться враженнями, іноді настільки захоплюються спілкуванням, що залишають бездоглядними першачків, яких тримають за руку. Дехто нехтує й тим, що слід довести першокласника до його класу: «Нумо, біжи, наздоганяй своїх!».

Одна справа, коли клас на першому поверсі. А якщо на другому чи на третьому?

А якщо дитина йде останньою, а її наздоганяють учні з паралельного першого класу? Вона розгублено розмірковує: «Це свої чи ні?», «А де свої?».

У такій ситуації дитина розуміє, що залишилася сама. Вона не знає, куди йти, що робити далі, а мами й тата немає поряд. У цей момент виникає страх і розпач

Після такого досвіду першокласник думає лише про те, щоб не загубитися знову, не заблукати, щоб мама не забула забрати його зі школи. Слова першої вчительки пролітають повз вуха, адже учень не може сконцентруватися на тому, що говорить «тьотя».

Уранці 2 вересня дитина відмовляється йти до школи і на вмовляння батьків тільки плаче.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56711

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4105

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432264

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272404

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128868