Уряд пішов назустріч місцевим громадам, аби вони мали змогу задіяти приміщення, вивільнені унаслідок утворення опорної школи.
Так, у приміщенні філії опорної школи можливо буде утворювати дошкільні навчальні заклади. Тобто на основі філій імовірне функціонування повноцінних НВК.
має у своєму складі філії та/або здійснює з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) організоване підвезення учнів (вихованців) (не менше ніж з трьох селищ, сіл, в яких ліквідовано загальноосвітні навчальні заклади або припинено (зупинено) їх діяльність) і педагогічних працівників (у разі потреби) до опорного закладу і до місця проживання
кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів (вихованців) філій), як правило, становить не менше 200 осіб
ФІЛІЯ опорної школи
не є юридичною особою
діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку
виконує функції початкової школи, а також може за рішенням засновника виконувати функції основної школи
виконує функції початкової школи, а також за рішенням засновника — функції основної школи, дошкільного підрозділу навчально-виховного комплексу
Підвезення — необхідність для тих, хто живе у сільській місцевості за межею пішохідної доступності до закладу освіти. Як його організувати та яку документацію потрібно вести? Які є варіанти перевезень?
Кабмін України доповнив Положення про освітній округ і опорний заклад освіти, які узгоджують документ із чинним законодавством. Що передбачено Положенням - пригадуємо у статті
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
Дієва система шкільного підвезення, якщо вона дійсно враховує всі необхідні фактори — відстані, кількість учнів, напрями маршрутів, економію пального, оренду транспорту тощо — може стати ефективним чинником поліпшення фінансової системи в освітній сфері ОТГ