Як скласти і що вказати у Положенні про педраду школи

4936

Запитання

Розробляючи Положення про педагогічну раду загальноосвітнього навчального закладу, що обов’язково слід передбачити в ньому?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Оскільки діяльність педради у школі передбачена нормами законодавства, то передовсім до положення про педагогічну раду слід перенести ці норми, визначаючи її діяльність.

Так, частина друга статті 39 ЗУ «Про освіту» посилається на Положення про загальноосвітній навчальний заклад, пунктом 98 якого визначено повноваження педагогічної ради.

12 запитань і відповідей про атестацію

Оскільки членами цього колегіального органу управління закладом є педагогічні працівники, то й питання, які розглядає педрада, стосуються суто основної діяльності ЗНЗ — освітньої, зокрема особливостей провадження та поліпшення навчально-виховного процесу.

Структура Положення може бути такою:

  • Загальні положення
  • Повноваження педагогічної ради
  • Повноваження голови педагогічної ради
  • Обов’язки членів педагогічної ради
  • Права членів педагогічної ради
  • Організація діяльності педагогічної ради
  • Документи педагогічної ради.

Зрештою, кожен навчальний заклад орієнтується на Статут, свої завдання та перспективні плани, складаючи такий документ.

Аби складене Положення набрало юридичної сили, його:

  • розглядають і погоджують на засіданні самої педагогічної ради
  • затверджує директор школи, який, будучи керівником педколективу, також очолює й ключовий колегіальний орган управління навчальним закладом.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
111

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54082

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
635

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110826