Чи можна організувати освітній процес за очною формою з використанням технологій дистанційного навчання

640
Автор
заступник начальника управління — начальник відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

В ліцеї облаштовано укриття, але кількість учнів більша, ніж можливості укриття. Чи можна організувати освітній процес за очною формою навчання з використанням дистанційних технологій (тиждень через тиждень)?

Відповідь

Детальний матеріал

Практика управління закладом освіти

Переглянути

Технології дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами можна використовувати для:

1) забезпечення вивчення окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) або їх окремих тем, впровадження профільного нав­чання;

2) забезпечення проведення окремих навчальних занять і консультацій, оцінювання результатів навчання учнів;

3) забезпечення проведення додаткових індивідуальних та/або групових консультацій та/або занять для учнів із навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація на відповідному рівні повної загальної середньої освіти, та з яких рівень досягнутих результатів навчання менше середнього рівня результатів навчання учнів відповідного року навчання у відповідному закладі освіти;

4) реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів відповідно до їхніх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду (з причин, зазначених у пп. 2 п. 1 розд. II Положення);

5) забезпечення освітнього процесу під час надзвичайних ситуацій природного та техногенного походження, карантину (застосування протиепідемічних заходів), збройного конфлікту, введення воєнного стану, інших обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти;

6) забезпечення проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) для осіб з ООП (під час надзвичайних обставин, а також у разі відсутності фахівців із проведення (надання) таких занять (послуг) із числа працівників закладу освіти і неможливості організувати проведення (надання) таких занять (послуг) залученими фахівцями в населеному пункті, де проживає учень).

Рішення про використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ухвалює педагогічна рада закладу освіти до початку навчального року або протягом навчального року, якщо настали обставини, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1118

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1825