Яка нормативна наповнюваність інклюзивних класів

6446

Запитання

Яка нормативна наповнюваність інклюзивних класів? Як розподіляти учнів з ООП між класами?

Відповідь

Згідно з пунктом 8 Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957, за наявності в закладі освіти кількох класів із здобувачами освіти одного року навчання учнів розподіляють пропорційно між такими класами з урахуванням рівнів підтримки:

  • не більше одного учня, який потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;
  • не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки;
  • не більше трьох учнів, які потребують другого рівня підтримки.

Учнів, які потребують першого рівня підтримки, розподіляють між класами без урахування кількості таких осіб.

До з’єднаного класу (класу-комплекту) учнів зараховують без урахування кількості таких осіб.

Під час комплектування інклюзивних класів важливо враховувати індивідуальні потреби учня з ООП для досягнення цілей навчання, визначених в його індивідуальній програмі розвитку.

У період дії воєнного стану не застосовують граничну кількість учнів з ООП в інклюзивних класах, визначену Порядком організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1735

День знань: історія та особливості свята

Перше вересня не завжди було святковим днем і не в усіх країнах є таким зараз. Читайте про традиції початку нового навчального року в Україні та різних країнах світу. Також у статті — добірка креативних ідей для вчителів, які прагнуть зробити перший день навчального року по-справжньому теплим, інтерактивним і незабутнім для своїх учнів
38137