Яка нормативна наповнюваність інклюзивних класів

6698

Запитання

Яка нормативна наповнюваність інклюзивних класів? Як розподіляти учнів з ООП між класами?

Відповідь

Згідно з пунктом 8 Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957, за наявності в закладі освіти кількох класів із здобувачами освіти одного року навчання учнів розподіляють пропорційно між такими класами з урахуванням рівнів підтримки:

  • не більше одного учня, який потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;
  • не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки;
  • не більше трьох учнів, які потребують другого рівня підтримки.

Учнів, які потребують першого рівня підтримки, розподіляють між класами без урахування кількості таких осіб.

До з’єднаного класу (класу-комплекту) учнів зараховують без урахування кількості таких осіб.

Під час комплектування інклюзивних класів важливо враховувати індивідуальні потреби учня з ООП для досягнення цілей навчання, визначених в його індивідуальній програмі розвитку.

У період дії воєнного стану не застосовують граничну кількість учнів з ООП в інклюзивних класах, визначену Порядком організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129968

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57784

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9372

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1271