«Мрія» отримає корисний функціонал: як вчителі зможуть створювати тести за кілька кліків

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
У застосунок «Мрія» додадуть ШІ-генератор тестів та персоналізовані рекомендації для учнів

У

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Незабаром у цифровому освітньому застосунку «Мрія» з’явиться автоматичний генератор тестів на основі штучного інтелекту. 

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Про це повідомив віцепрем’єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі.

«Ми знаємо, як багато часу вчителі витрачають на створення тестів — у Word, Google-формах, конструкторах, чатах з колегами. Скоро це можна буде зробити в Мрії — у кілька кліків», — зазначив Михайло Федоров.

ШІ-система у «Мрії» дозволить створювати тести всього за кілька кліків, автоматично враховуючи:

  • тему уроку;
  • підручник;
  • методичні вимоги;
  • особисті напрацювання вчителя.

Чим більше користувачів працюватимуть із функцією, тим точнішою та якіснішою буде генерація, пояснив міністр.

Уже в травні в застосунок також планують додати персоналізовані рекомендації на основі ШІ — подібно до того, як це працює в YouTube. Але з головним акцентом на освітній та особистісний розвиток дитини.

Рекомендації враховуватимуть:

  • успішність учня у школі;
  • особисті інтереси;
  • поведінкові дані: що дитина переглядає, зберігає, вподобає.
Розібратися з групами результатів — ще той квест. Пройдімо його разом!

Мета — запропонувати контент, що сприятиме всебічному розвитку дитини на основі її унікального освітнього профілю.

Застосунок «Мрія» — це один із ключових проєктів цифрової трансформації української освіти, який активно оновлюється та впроваджує інноваційні рішення, що спрощують роботу педагогів і відкривають нові можливості для школярів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11622

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді