«Мрія» для освіти в смартфоні: як нова цифрова платформа змінить українські школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Тисячі українських шкіл під'єднають до «Мрії»: освітня екосистема нового покоління вже у дії

Новий застосунок для учнів, вчителів і батьків


У 2025 році тисячі шкіл по всій Україні отримають доступ до оновленої цифрової освітньої екосистеми «Мрія», яка має на меті докорінно змінити підхід до навчання, управління освітнім процесом і взаємодії між усіма його учасниками — учнями, вчителями, батьками та адміністрацією.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Про це повідомив Президент України Володимир Зеленський під час першої EdTech-події «Мрія Постосвіта», організованої Мінцифри спільно з Міністерством освіти і науки.

«Мрія — це особливе технологічне рішення, яке об’єднує всі ключові елементи шкільного життя в одному застосунку. Від журналів і домашніх завдань до оцінок і навчальних матеріалів — усе стає доступним онлайн. І найголовніше — це забезпечує рівний доступ до якісної освіти в усіх куточках країни», — наголосив Президент.

Наразі до «Мрії» уже під’єднано 150 шкіл, ще понад 1400 подали заявки. Платформа розроблена як універсальний безплатний сервіс, до якого може приєднатися будь-який заклад освіти — незалежно від розміру, місця розташування чи вже використовуваних ІТ-рішень. Подати заявку можна за посиланням: mriia.gov.ua/app.

Окрім того, на презентації було представлено оновлений функціонал цифрової платформи:

  • Гейміфікація для учнів: за успіхи у навчанні діти отримуватимуть внутрішню валюту — мрійки, які можна буде обміняти на квитки в кіно, VR-квести та інші бонуси.
  • ШІ-функції для вчителів: автоматичне створення тестів, прийом домашніх завдань, формування міжкласних груп — все це спрощує повсякденну роботу педагогів.
  • Зручність для батьків: у застосунку буде доступна повна аналітика навчальних досягнень дитини, а також можливість знаходити найближчі гуртки за інтересами.
  • Ефективність для директорів і адміністраторів: результати роботи педагогів — у два кліки, без потреби переглядати журнали.
  • Планується розширення на дошкілля: команда вже працює над інтеграцією дитячих садків у спільну цифрову екосистему.

«Мрія — це освітній геймченджер. Вона не просто цифровізує документообіг, а переосмислює саму модель управління освітою. Завдяки Мрії ми можемо аналізувати освітню систему в реальному часі та приймати ефективні рішення», — підкреслив Михайло Федоров, віцепрем’єр-міністр та міністр цифрової трансформації.

Застосунок «Мрія» об’єднує весь освітній процес:

  • для учнів — це Мрія ID, розклад, домашні завдання, динаміка результатів, персоналізована бібліотека;
  • для вчителів — автоматизоване планування, електронний журнал, оцінювання, можливість прикріплювати файли, коментарі й спілкування в захищених чатах;
  • для батьків — єдиний доступ до всіх ключових результатів навчання дитини.

«Ми прагнемо не просто перевести папір в цифру, а зробити освіту гнучкою, ефективною та орієнтованою на розвиток дитини. Мрія — це інструмент, який дає змогу сфокусуватись на головному: якості знань», — зазначив Оксен Лісовий, міністр освіти і науки України.

Проєкт реалізується за підтримки уряду Швейцарії, зокрема Фонду Східна Європа, який допомагає впроваджувати інноваційні рішення в українську освіту навіть в умовах повномасштабної війни.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
180

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110570

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11633

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17750

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді