МОН винесло на обговорення методичні рекомендації щодо спільних освітніх програм і подвійних дипломів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує до громадського обговорення проєкт методичних рекомендацій щодо реалізації узгоджених спільних освітніх програм та видачі спільних (подвійних) дипломів

Спільні освітні програми у вишах

Міністерство освіти і науки України ініціювало громадське обговорення проєкту методичних рекомендацій щодо впровадження узгоджених спільних освітніх програм та видачі подвійних (спільних) дипломів.

👨‍🎓 НМТ - 2025

Методичні рекомендації створені відповідно до Закону України «Про вищу освіту» (ст. 9-1) та з урахуванням вимог Закону № 3642-ІХ від 23 квітня 2024 року, що спрямований на розвиток індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення навчального процесу.

Документ адресований закладам вищої освіти (ЗВО) та здобувачам вищої освіти й покликаний спростити механізми реалізації спільних програм між університетами.

Рекомендації мають на меті направити заклади освіти у процесі впровадження спільних програм, спираючись на європейський досвід. Вони містять актуальну інформацію про міжнародні практики та нормативні вимоги, а також сприяють підвищенню професійного рівня розробників освітніх програм.

Документ носить рекомендаційний характер та допомагає університетам враховувати всі необхідні аспекти під час розробки та реалізації спільних програм.

Створення та забезпечення якості спільних освітніх програм підтримується Болонським процесом. Міністри освіти країн-учасниць міжнародних декларацій підтвердили необхідність розширення та вдосконалення механізмів забезпечення якості спільних програм.

Європейський Союз активно підтримує такі ініціативи через програми Erasmus Mundus та Ініціативу європейських університетів, які сприяють стратегічним партнерствам між університетами та дозволяють студентам здобувати освіту в різних країнах ЄС.

Реалізація спільних освітніх програм супроводжується низкою викликів, зокрема:

  • Фінансування та сталість програм
  • Різниця в освітніх підходах між партнерами
  • Процедури визнання результатів навчання та перезарахування кредитів ECTS
  • Акредитація та відповідність мовним вимогам

Пропозиції та зауваження до проєкту методичних рекомендацій можна надсилати в довільній формі до 18 березня 2025 року на електронну адресу: [email protected]  Контактна особа: Світлана Дідусенко, тел. (044) 481-32-18.

Результати громадського обговорення будуть оприлюднені на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після завершення збору пропозицій.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як використати чат GPT у роботі з учнями

Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
4911

Ігри з піском та водою для дітей раннього віку

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою — пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Використовуйте пісок під час різних ігор, особливо – у літній оздоровчий період
7424

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку. Розглянемо приклади застосування інтелект-карт у плануванні інтегрованих уроків
37266

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді