Як заклади освіти можуть отримати кошти на протипожежну безпеку?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
500 мільйонів гривень на протипожежну безпеку в школах: хто може отримати?

Протипожежна безпека в закладах освіти

Співпраця з органами громадського самоврядування

Цьогоріч Кабінет Міністрів ухвалив 500 мільйонів гривень для покращення протипожежної безпеки в освітніх закладах. Це важливий крок до створення безпечного середовища в навчальних закладах.

Отримати ці кошти можуть:

  • Військові ліцеї (військово-морські, військово-спортивні) та ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою.
  • Заклади освіти, що беруть участь в експериментальному проєкті з гарантування безпеки освітнього середовища в умовах воєнного стану.

Критерії для закладів освіти, щоб отримати кошти:

  • Освітній процес проводиться в очній, дистанційній або змішаній формі.
  • Заклад розташований у громаді, що має визначений рівень ризику (від дуже високого до задовільного).
  • Будівля школи не має пошкоджень.
  • Виявлено порушення пожежної безпеки, які засновник зобов’язується усунути.
  • Передбачено співфінансування з місцевого бюджету.
  • Проєкт включає кілька напрямків реалізації, при цьому витрати на засоби пожежогасіння не перевищують 10% загального бюджету.
  • Усі роботи мають бути завершені до кінця року.

Відповідна ініціатива дозволить суттєво покращити рівень безпеки в закладах освіти, створюючи комфортні та надійні умови для учнів і викладачів.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
233

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110946

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді