НМТ-2025: структура та оцінювання тесту з української мови

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Які завдання та теми будуть на НМТ-2025 з української мови

НМТ з української мови

👨‍🎓 НМТ - 2025

Раніше ми повідомляли, що українська мова буде одним із обов’язкових предметів на НМТ у 2025 році. Тест складається з 30 завдань різних форм, зміст яких відповідатиме програмі ЗНО з української мови.

Як повідомили в УЦОЯО, тест з української мови матиме наступні завдання:

  • з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох варіантів (10 завдань);
  • з вибором однієї правильної відповіді з п'яти варіантів (15 завдань);
  • на встановлення відповідності («логічні пари») (5 завдань).

Щодо зарахування балів, то завдання оцінюватимуться відповідно до схеми нарахування балів, застосовуваної в ЗНО. 

По 1 тестовому балу можна отримати за кожну правильну відповідь на завдання з вибором однієї правильної відповіді та за кожну правильно визначену «логічну пару» в завданнях на встановлення відповідності. 

Скористайтеся алгоритмом та інструментами моніторингу

Тобто, за виконання завдань з української мови можна буде отримати від 0 до 45 балів.

Учасники тестування зможуть дізнатися свій результат з української мови після завершення роботи над НМТ. За таблицею переведення тестових балів результат кожного навчального предмета переведуть у рейтингову оцінку за шкалою 100 – 200 балів. 

Окрім того, для успішного проходження тестування випускникам потрібно повторити наступні теми з української мови:

  • Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія;
  • Лексикологія. Фразеологія;
  • Будова слова. Словотвір;
  • Морфологія;
  • Синтаксис;
  • Стилістика;
  • Розвиток мовлення.

За матеріалами УЦОЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
65

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110446

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11609

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді