Розпочато конкурс МОН на модернізацію харчоблоків у закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН оголошує конкурс проєктів для модернізації харчоблоків у закладах освіти

Модернізація харчоблоків у закладах освіти

Співпраця з органами громадського самоврядування

Міністерство освіти і науки розпочало конкурс проєктів щодо обладнання та модернізації харчоблоків у закладах освіти, зокрема військових ліцеях. Фінансування обраних проєктів відбуватиметься за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

Які заклади освіти можуть взяти участь у конкурсі:

  • Військові ліцеї та ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою.
  • Заклади освіти з чисельністю учнів від 200 осіб, за винятком шкіл, які є єдиними в громаді й мають від 100 учнів.
  • Заклади, що організовують освітній процес в очному або змішаному форматі та мають укриття або планують їх облаштувати до кінця року.

Серед важливих умов для участі: наявність відповідної проєктної документації, технічна спроможність для логістики та гарантія співфінансування з місцевих бюджетів.

Окрім того, проєкти закладів повинні відповідати одній із наступних моделей організації харчування:

  • «Базова кухня» для закладів із чисельністю учнів від 200 до 600 осіб, залежно від розташування.
  • «Опорна кухня» для шкіл з чисельністю учнів від 700 до 1500 осіб. Ця модель передбачає доставлення готових страв до прилеглих закладів освіти.
  • «Фабрика-кухня» для закладів освіти, яким надаватиме послуги з харчування.  

У період з 20 до 29 січня 2025 року заклади освіти можуть подати свої заявки у Єдиній цифровій системі. Одразу після цього відбудеться етап оцінювання проєктів обласними адміністраціями. І з 6 лютого 2025 року проходитиме формування переліку проєктів МОН. 

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
212

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54130

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
696

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110904

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді