Ухвалено зміни для покращення роботи інклюзивно-ресурсних центрів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив зміни, які поліпшать роботу інклюзивно-ресурсних центрів

Робота інклюзивно-ресурсних центрів

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Кабінеті Міністрів України затвердили зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2017 № 545.

Такі зміни очікуються в роботі інклюзивно-ресурсних центрів:

  • Вдосконалення організації діяльності ІРЦ, а саме проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання розвитку особи та здійснення системного кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП)
  • Роботи щодо врегулювання питань ведення документації фахівцями центрів, а також оновлення форм висновків про оцінювання розвитку, зокрема повторних. 
  • Погодження окремих норм з чинним законодавством.

Насамперед ці зміни мають на меті забезпечити систематичною підтримкою дітей з особливими освітніми потребами. Передбачається, що впровадження відповідних змін створить умови для підвищення якості роботи ІРЦ та поліпшить надання послуг дітям з ООП, їхнім родинам й освітянам, які працюють у цих закладах.

Таке рішення є одним із кроків для забезпечення рівного доступу до освіти та покращення інклюзивної підтримки дітей в освітньому середовищі. 

Нагадаємо, що інклюзивно-ресурсний центр — це установа, створена для забезпечення права на здобуття дошкільної і шкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років, яка також надає комплексну підтримку та послуги дітям з інвалідністю та їхнім сім’ям.

У таких центрах працюють фахівці зі спеціальною освітою, які проводять комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дітей, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, а також систематичну та кваліфіковану підтримку дітям з особливими освітніми потребами та їхнім батькам.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47488

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
117

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159480

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31543

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді