Ухвалено зміни для покращення роботи інклюзивно-ресурсних центрів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив зміни, які поліпшать роботу інклюзивно-ресурсних центрів

Робота інклюзивно-ресурсних центрів

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Кабінеті Міністрів України затвердили зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2017 № 545.

Такі зміни очікуються в роботі інклюзивно-ресурсних центрів:

  • Вдосконалення організації діяльності ІРЦ, а саме проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання розвитку особи та здійснення системного кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП)
  • Роботи щодо врегулювання питань ведення документації фахівцями центрів, а також оновлення форм висновків про оцінювання розвитку, зокрема повторних. 
  • Погодження окремих норм з чинним законодавством.

Насамперед ці зміни мають на меті забезпечити систематичною підтримкою дітей з особливими освітніми потребами. Передбачається, що впровадження відповідних змін створить умови для підвищення якості роботи ІРЦ та поліпшить надання послуг дітям з ООП, їхнім родинам й освітянам, які працюють у цих закладах.

Таке рішення є одним із кроків для забезпечення рівного доступу до освіти та покращення інклюзивної підтримки дітей в освітньому середовищі. 

Нагадаємо, що інклюзивно-ресурсний центр — це установа, створена для забезпечення права на здобуття дошкільної і шкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років, яка також надає комплексну підтримку та послуги дітям з інвалідністю та їхнім сім’ям.

У таких центрах працюють фахівці зі спеціальною освітою, які проводять комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дітей, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, а також систематичну та кваліфіковану підтримку дітям з особливими освітніми потребами та їхнім батькам.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
94

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81771

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76921

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53587

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді