Ухвалено зміни для покращення роботи інклюзивно-ресурсних центрів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив зміни, які поліпшать роботу інклюзивно-ресурсних центрів

Робота інклюзивно-ресурсних центрів

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Кабінеті Міністрів України затвердили зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2017 № 545.

Такі зміни очікуються в роботі інклюзивно-ресурсних центрів:

  • Вдосконалення організації діяльності ІРЦ, а саме проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання розвитку особи та здійснення системного кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП)
  • Роботи щодо врегулювання питань ведення документації фахівцями центрів, а також оновлення форм висновків про оцінювання розвитку, зокрема повторних. 
  • Погодження окремих норм з чинним законодавством.

Насамперед ці зміни мають на меті забезпечити систематичною підтримкою дітей з особливими освітніми потребами. Передбачається, що впровадження відповідних змін створить умови для підвищення якості роботи ІРЦ та поліпшить надання послуг дітям з ООП, їхнім родинам й освітянам, які працюють у цих закладах.

Таке рішення є одним із кроків для забезпечення рівного доступу до освіти та покращення інклюзивної підтримки дітей в освітньому середовищі. 

Нагадаємо, що інклюзивно-ресурсний центр — це установа, створена для забезпечення права на здобуття дошкільної і шкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років, яка також надає комплексну підтримку та послуги дітям з інвалідністю та їхнім сім’ям.

У таких центрах працюють фахівці зі спеціальною освітою, які проводять комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дітей, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, а також систематичну та кваліфіковану підтримку дітям з особливими освітніми потребами та їхнім батькам.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді