МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нового Положення, необхідного для реалізації Закону України «Про дошкільну освіту»

У пошуках освітніх скарбів: квест для педагогів
У Міністерстві освіти і науки висунули для громадського обговорення ще один проєкт Положення, який розроблено відповідно до доручення Прем’єр-міністра України з метою підготовки проєктів нормативно-правових актів стосовно дошкільної освіти дітей, необхідних для реалізації Закону України «Про дошкільну освіту».
Ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі.
Програму створено за експертної підтримки Державної служби якості освіти України. Опрацюєте алгоритм, методи і напрями самооцінювання. Використаєте інструментарій від практиків
Згідно з документом, центр може надавати педагогічну підтримку майбутнім батькам, а також дітям раннього, дошкільного віку та їхнім батькам з питань розвитку, виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок і компетентностей.
Свої коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Положення можна надсилати в довільній формі до 8 січня 2025 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Нерянова Світлана.
Результати обговорення опублікують на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.
За матеріалами МОН
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті