Методичні матеріали для проведення Всеукраїнського уроку про інклюзивність

Кожна дитина є унікальною незалежно від будь-яких характеристик

Всеукраїнський уроку про інклюзивність

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Усі діти можуть мати різні захоплення, інтереси, мрії і стан здоров’я, проте ніщо з цього не має визначати їхнє життя чи ставлення оточення до них. Саме тому Україна прагне створити інклюзивне суспільство — таке, де кожен і кожна мають право бути собою, без дискримінації та упереджень.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю EdEra разом із радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’єю Герасимчук і ЮНІСЕФ підготували Перший всеукраїнський урок про інклюзивність.

Міжнародний день людей з інвалідністю визначають 3 грудня та покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності та благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Цей день є нагадуванням людству про його обов'язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства — людей із інвалідністю.

Спеціально розроблені уроки для різних класів допоможуть пояснити дітям:

  • Що таке інклюзивність
  • Чому інклюзивність — це про всіх
  • Як створити толерантне суспільство
  • Як бачити в кожному й кожній особистість

Матеріали уроків, за якими можна провести заняття в класах, доступні для ознайомлення та скачування за посиланням. Тільки разом можливо побудувати суспільство, де всі різні, унікальні, але рівні в праві на щасливе майбутнє!

Урок створено у межах комунікаційної кампанії про інклюзивність «Діти як діти», яку реалізовано Дар’єю Герасимчук, радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації, спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).

За інформацією МОН

Дитяче меню під час свят

Статті за темою

Усі статті за темою

Порушення академічної доброчесності в школі

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
26531

Як розробити стратегію розвитку закладу освіти

Розробити стратегію розвитку закладу — означає спроєктувати бажаний стан закладу освіти, що містить місію, цінності, основні принципи діяльності, цілі, візію та конкретні заходи з реалізації стратегії. Розбираємо цей документ у статті.
54536

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
52177

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба медіації допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
89

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді