Методичні матеріали для проведення Всеукраїнського уроку про інклюзивність

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кожна дитина є унікальною незалежно від будь-яких характеристик

Всеукраїнський уроку про інклюзивність

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Усі діти можуть мати різні захоплення, інтереси, мрії і стан здоров’я, проте ніщо з цього не має визначати їхнє життя чи ставлення оточення до них. Саме тому Україна прагне створити інклюзивне суспільство — таке, де кожен і кожна мають право бути собою, без дискримінації та упереджень.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю EdEra разом із радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’єю Герасимчук і ЮНІСЕФ підготували Перший всеукраїнський урок про інклюзивність.

Міжнародний день людей з інвалідністю визначають 3 грудня та покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності та благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Цей день є нагадуванням людству про його обов'язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства — людей із інвалідністю.

Спеціально розроблені уроки для різних класів допоможуть пояснити дітям:

  • Що таке інклюзивність
  • Чому інклюзивність — це про всіх
  • Як створити толерантне суспільство
  • Як бачити в кожному й кожній особистість

Матеріали уроків, за якими можна провести заняття в класах, доступні для ознайомлення та скачування за посиланням. Тільки разом можливо побудувати суспільство, де всі різні, унікальні, але рівні в праві на щасливе майбутнє!

Урок створено у межах комунікаційної кампанії про інклюзивність «Діти як діти», яку реалізовано Дар’єю Герасимчук, радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації, спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
110

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110480

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді