Україна взяла участь у Global Education Meeting

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН презентувало потреби української освіти на Global Education Meeting

Розвиток освіти в Україні

Співпраця з органами громадського самоврядування

Перший заступник міністра освіти і науки України Євген Кудрявець став учасником Global Education Meeting (GEM). Ця подія проходить у межах G20 і має на меті зміцнити партнерства між країнами для досягнення Цілей сталого розвитку у сфері освіти (SDG4).

Україна входить до складу тих держав, які працюють над досягненням цілей у сфері освіти. Навіть за складних умов війни наша країна прагне забезпечити доступ до освіти та впроваджувати цифрові інноваційні інструменти.

Заступник очільника МОН був спікером основної програми заходу та поділився з учасниками спільноти GEM про непростий досвід України сьогодення. Він також брав участь у панельних дискусіях про забезпечення доступу до освіти та управління і лідерство у сфері.

image14
ТВОЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Онлайн-курс для керівника та педагога. Опануєте чи удосконалите навички роботи з онлайн-інструментами
✔Як працювати у хмарних сховищах даних ✔ Як створювати ілюстровані матеріали ✔ Онлайн-сервіси для ділових комунікацій ✔ Як взаємодіяти у командах та чатах ✔ Як провести нараду чи семінар онлайн ✔

Під час виступу Євген Кудрявець наголосив на важливості допомагати українській системі освіти, яка попри всі виклики продовжує розвиватися та впроваджувати комплексні інноваційні рішення, наприклад, політику «Школа офлайн» з її цифровими інструментами — Palantir і DREAM.

«Участь у Global Education Meeting — це чергова нагода наголосити: українську освіту потрібно підтримувати. Адже досягти глобальних цілей неможливо, якщо принаймні одна країна страждає від агресії та зазнає збитків. Протидія росії має бути нашою спільною справою», — акцентував перший заступник міністра освіти і науки України.

Те, що Україна взяла участь у GEM дуже важливо, адже це можливість заявити про критичні потреби, а також показати напрями, де ми демонструємо експертність. Приклади вдалої реалізації проєктів чи політик часто стають вирішальними в залученні нових інвестицій та партнерств.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110431

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17717

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді