ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок
95% шкільних учителів переконані, що з початку повномасштабного вторгнення навчальні результати школярів погіршилися.
Таку інформацію зазначено у результатах опитування до дня вчителя від Rakuten Viber спільно зі студією онлайн-освіти EdEra.
Під час опитування близько трьох тисяч вчителів висловили власну думку щодо того, чи стали учні навчатися гірше протягом останніх 3 років, а також чому так відбувається та які методи можуть повернути успішність на достатній рівень.
За результатами опитування, абсолютна більшість (95% опитаних учителів) впевнені, що навчальні результати учнів погіршилися з лютого 2022 року.
Ці спостереження базуються на власних враженнях вчителів, проведеній з учнями діагностиці, обговореннях з іншими вчителями та погіршенні оцінок.
Серед причин відповідних змін педагоги виокремлюють:
- побутові перешкоди (83,8% вчителів відмітили цей варіант),
- стрес через війну (73,7%),
- тривале онлайн навчання (57,6% опитаних),
- нерозуміння учнями свого майбутнього (56,4%),
- накопичене відставання з часів ковіду (56,4%),
- відсутність мотивації до навчання в учнів (53,4%).
Опрацюєте нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів. Опануєте алгоритм, інструменти та методи формувального оцінювання
Щодо надолуження освітніх втрат, то більшість учителів (90%) проводять з учнями додаткові повторення матеріалу.
Майже половина (понад 40% учителів) дають учням додаткові завдання або літературу для самостійного надолуження освітніх втрат, консультують батьків щодо надолуження освітніх втрат поза школою, пропонують учням додаткові заняття.
Близько третини педагогів (29%) організовує позакласні заходи.
Однак майже 3% освітян не використовують ніяких методів для надолуження освітніх втрат.
Окрім того, на думку більшості педагогів (74%), відповідальність за надолуження освітніх втрат учнів несуть самі учні.
72% опитаних педагогів відзначили роль батьків у надолуженні освітніх втрат.
Проте самі вчителі опинилися третіми у рейтингу: 69% освітян вважають, що вони самі мають відповідати за надолуження матеріалу з учнями.
Також до переліку тих, хто має допомагати в процесі надолуження, освітяни включили МОН, адміністрації шкіл і місцеву владу.
За матеріалами Освіта.юа