МОН оголосило про початок проведення розподілу субвенції НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошення про початок проведення розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Розподіл освітньої субвенції НУШ

Експертиза цінності документів: як провести

У Міністерстві освіти і науки оголосили про початок проведення розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Це відбувається відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 року № 237 (зі змінами). 

Головним розпорядником субвенції є Міністерство освіти і науки України.

Для ефективного розподілу коштів у МОН було створено комісію з  питань розподілу субвенції з державного  бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». 

Згідно з пунктом 8 Порядку та умов Комісією проводиться збір інформації з використанням програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» та її аналіз — протягом п’яти робочих днів від дати реєстрації наказу МОН про утворення комісії.

Визначення обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам Комісія здійснює відповідно до критеріїв та за результатами аналізу інформації щодо: 

1. Потреб у забезпеченні необхідним обладнанням навчальних кабінетів природничої галузі освіти (кабінети фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти, пропорційно кількості 6-х класів в 2023/24 навчальному році за такою формулою: 

  • О1 = С1/загальна кількість 6 класів загалом у країні × загальну кількість 6 класів в області, м. Києві; 

2. Потреб у забезпеченні необхідним обладнанням та меблями навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які є учасниками всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (далі — пілотні заклади освіти), пропорційно кількості пілотних закладів освіти за такою формулою:

  • О2 = С2/загальна кількість пілотних шкіл, які здійснюють освітній процес за очною, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти, загалом у країні × загальну кількість пілотних шкіл, які здійснюють освітній процес за очною, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти, в області, м. Києві;

3. Потреб у навчальній та навчально-методичній літературі, зокрема її електронних версій та з аудіосупроводом, для учнів та педагогічних працівників пілотних закладів освіти, пропорційно кількості учнів та вчителів пілотних класів за такою формулою:

  • О3 = С3/загальна кількість учнів та вчителів пілотних класів загалом у країні × загальну кількість учнів та вчителів пілотних класів в області, м. Києві; 

4. Потреб у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників: керівників, заступників керівників і вчителів закладів освіти, які забезпечуватимуть реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання) у 2024/25 навчальному році, пілотних (восьмих) класів, підготовку тренерів-педагогів, надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам та оплату їхніх послуг, пропорційно кількості осіб, які потребують підвищення кваліфікації, за такою формулою: 

  • О4 = С4/загальна кількість осіб, які потребують підвищення кваліфікації, загалом у країні × загальну кількість осіб, які потребують підвищення кваліфікації, загалом в області, м. Києві; 
  • О1, О2, О3, О4 — обсяг субвенції, що передається обласному бюджету, бюджету м. Київ;
  • С1, С2, С3, С4 — обсяг субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за напрямами у 2024 році.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
1615

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81796

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77035

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53686

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19160

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді