Інструкція МОН щодо подання шкільних проєктів через платформу DREAM

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН опублікували інструкцію щодо того, як приєднатися до екосистеми DREAM

Використання системи DREAM для подачі проєкту

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Цьогоріч Міністерство відновлення спільно з Міністерством освіти і науки та Міністерством цифрової трансформації оновили підхід до розподілу державної субвенції на укриття та харчоблоки в закладах освіти. 

Однією з основних відмінностей стало використання екосистеми DREAM для забезпечення швидких та прозорих цифрових процедур.

Відповідно до субвенції на укриття на платформу надійшло 108 проєктів. Комісія МОН відібрала та затвердила 50 проєктів на будівництво та ремонт. Кошторис проєктів окремих регіонів менший, ніж сума, виділена урядом, тому найближчим часом громади зможуть податися в межах донабору на субвенцію та отримати погодження від ОВА і розгляд комісії.

Зокрема, громади, які не потрапили на цьогорічну субвенцію, — можуть подавати проєкти через платформу DREAM. Це також допоможе в залученні фінансування з боку донорів.

Незабаром на сайті Міністерства освіти і науки з’явиться оголошення щодо донабіру на укриття  та старт набору на харчоблоки за кошти субвенції. 

Проте у відомстві вже  переліком матеріалів та покликань, які допоможуть із приєднанням до екосистеми DREAM, створенням проєктів, а також поданням заявок на отримання фінансування.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
227

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54149

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
711

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110935

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді