Матеріали для проведення уроку з безпечної поведінки під час літніх канікул

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН презентувало безпековий урок для підлітків «Літні пригоди без шкоди»

Урок безпеки у період літніх канікул

Як навчити дітей дбати про свою безпеку

Міністерство освіти і науки України спільно з партнерами — Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Державною службою України з надзвичайних ситуацій та Укрзалізницею, — розробили інноваційний безпековий урок для середньої школи (з розподілом на 5–7 та 8–9 класи) «Літні пригоди без шкоди». 

Цей урок допоможе навчити учнів таких життєво важливих навичок, як безпека на воді, з вогнем, в інтернеті та на залізниці.

Мета запропонованих уроків — не лише підвищити рівень обізнаності про потенційні загрози, а й розвинути в учнів критичне мислення та навички швидкого реагування в небезпечних ситуаціях. Такі заняття можна впроваджувати на виховних годинах чи уроках «Основи здоров'я».

Для того щоб заняття було максимально ефективним, плани уроків було сформовано з урахуванням вікових особливостей учнів. Заняття мають цікаву інтерактивну форму з використанням презентацій, рольових ігор та віртуальних симуляцій. Це дасть змогу зацікавити підлітків та глибше засвоїти матеріал.

Окрім того, кожен урок містить методичні рекомендації для вчителів, комплексну презентацію, що покриває всі чотири теми, одну інтерактивну вправу, одну комунікаційну вправу, а також такі додаткові навчальні матеріали, як брошури та чеклісти для поглиблення знань. 

Детальніше ознайомитися з матеріалами уроків можна за посиланням.

Також батьки або інші законні представники можуть використовувати додаткові матеріали для подальшого обговорення та поглиблення знань удома, що сприятиме створенню безпечного середовища для дітей.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді