Матеріали для проведення уроку з безпечної поведінки під час літніх канікул

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН презентувало безпековий урок для підлітків «Літні пригоди без шкоди»

Урок безпеки у період літніх канікул

Як навчити дітей дбати про свою безпеку

Міністерство освіти і науки України спільно з партнерами — Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Державною службою України з надзвичайних ситуацій та Укрзалізницею, — розробили інноваційний безпековий урок для середньої школи (з розподілом на 5–7 та 8–9 класи) «Літні пригоди без шкоди». 

Цей урок допоможе навчити учнів таких життєво важливих навичок, як безпека на воді, з вогнем, в інтернеті та на залізниці.

Мета запропонованих уроків — не лише підвищити рівень обізнаності про потенційні загрози, а й розвинути в учнів критичне мислення та навички швидкого реагування в небезпечних ситуаціях. Такі заняття можна впроваджувати на виховних годинах чи уроках «Основи здоров'я».

Для того щоб заняття було максимально ефективним, плани уроків було сформовано з урахуванням вікових особливостей учнів. Заняття мають цікаву інтерактивну форму з використанням презентацій, рольових ігор та віртуальних симуляцій. Це дасть змогу зацікавити підлітків та глибше засвоїти матеріал.

Окрім того, кожен урок містить методичні рекомендації для вчителів, комплексну презентацію, що покриває всі чотири теми, одну інтерактивну вправу, одну комунікаційну вправу, а також такі додаткові навчальні матеріали, як брошури та чеклісти для поглиблення знань. 

Детальніше ознайомитися з матеріалами уроків можна за посиланням.

Також батьки або інші законні представники можуть використовувати додаткові матеріали для подальшого обговорення та поглиблення знань удома, що сприятиме створенню безпечного середовища для дітей.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
224

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54144

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді