В українських школах завершили збір даних для PISA-2025

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 56 закладах освіти завершили збір даних для пілотування PISA-2025

Завершення збору інформації PISA-2025

📊 Формувальне оцінювання: інструменти залучення учнів

Збирання даних у закладах освіти, які потрапили до вибірки учасників пілотного етапу дослідження PISA-2025, тривало з 8 квітня до 6 травня. 

Таку інформацію зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Протягом цього періоду понад 2,2 тисячі 15-річних учнів / учениць і студентів / студенток із 56 закладів освіти 16 регіонів та м. Києва:

  • пройшли тестування з трьох ключових галузей дослідження — природничо-наукових дисциплін, математики та читання (провідною галуззю цього циклу дослідження є природничо-наукова);
  • виконували завдання інноваційної галузі (навчання в цифровому світі);
  • та додаткової галузі PISA-2025, а саме: оцінювання з іноземної мови.

Зокрема учасники й учасниці заповнювали анкети, що стосувалися різних аспектів їхнього життя та навчання.

Збір даних — це один з важливих етапів підготовки до проведення основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA, запланованого на весну 2025 року.

Як зауважили в УЦОЯО, Україні в надзвичайно складних умовах війни вже вдруге вдається на високому рівні реалізувати це завдання. Це свідчить про неабияку стійкість як нашої освітянської спільноти, так і нашого учнівства та студентства.

Однак через безпекову ситуацію пілотний етап PISA-2025 було реалізовано лише на тих територіях, де безпекова ситуація давала змогу проводити тестування в приміщеннях закладів.

«Цьогорічні тестування та анкетування в закладах-учасниках PISA подекуди переривалося через повітряні тривоги, відключення світла або нестабільний інтернет. Звичайно, такі умови важко назвати комфортними як для учасників й учасниць, так і для тих освітян, які проводили PISA в закладах. І все ж, попри всі труднощі, дослідження відбулося, що ще раз засвідчило нашу стійкість та незламність», — акцентують в УЦОЯО.

Після проведення етапу збирання даних проведення пілотного етапу PISA-2025 продовжується:

  • перевірка з дотриманням міжнародних стандартів виконаних учасниками завдань;
  • доопрацювання інструментів з урахуванням виявлених під час пілотування проблем;
  • виконання завдань у межах формування вибірки закладів освіти для основного етапу дослідження.

За інформацією УЦОЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17683

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді