Обрано переможців першого хакатону Future Perfect щодо популяризації англійської мови

Інклюзивні рішення для вивчення англійської: оголосили переможців першого Future Perfect

Популяризація вивчення англійської мови

Експертиза цінності документів: як провести

Відбувся перший хакатон Future Simple Hack, для якого зібралося понад 180 талановитих фахівців із різних куточків України. Їх спільною метою було зробити вивчення англійської мови доступнішим. Подія відбулася в межах мовної програми Future Perfect.

Експерти хакатону сформували 20 різнопланових команд, до складу яких увійшли кваліфіковані розробники, дизайнери, аналітики, маркетологи, AI-спеціалісти, лінгвісти та викладачі. Протягом 175 годин учасники змагалися між собою, пропонуючи найкращі рішення в межах одного з двох напрямів:

  • створення інструменту на основі штучного інтелекту для підвищення доступності наявних освітніх ресурсів для користувачів з інвалідністю (AI-челендж);
  • розроблення продукту з мультимодальними навчальними матеріалами для вивчення англійської мови (EdTech-челендж).

За результатами першого хакатону переможцями стали наступні команди:

  • Re:JAM: учасники презентували платформу, керовану штучним інтелектом, яка передбачає автоматичне створення навчальних матеріалів і вправ, чат-асистента для практики англійської в різноманітних ситуаціях, а також інтерактивний словник із тематичними словниковими наборами, на базі яких формуються завдання і фіксується прогрес користувача;
  • Ed Talk: учасники запропонували інтерактивну навчальну платформу для поліпшення рівня англійської через спілкування з AI-персонажами, адаптованими до індивідуальних потреб;
  • Native Future: учасники представили кросплатформений продукт із таким функціоналом: картки зі словами, чат ШІ для практики мови, актуальні статті для різних рівнів знання англійської для практики читання, правила з граматики.

Всі учасники цих команд зможуть долучитися до освітніх ресурсів від Projector та ITVDN, курс на вибір від SET University, персональну менторську сесію з карʼєрного розвитку від SKELAR, а також технічний супровід розроблення інклюзивного продукту від спеціалістів Access Lab.

Окрім того, роботу учасників супроводжували 18 досвідчених менторів у сферах EdTech та AI. Для визначення переможців члени журі оцінювали представлені проєкти за такими критеріями: інноваційність та ефективність запропонованих рішень, рівень технічної складності їхньої реалізації, дизайн інтерфейсу, зручність навігації та взаємодії для користувачів з інвалідністю. 

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4973

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10492

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді