В Україні триває моніторинг якості початкової освіти серед учнів 4-х класів
Атестаційні листи: алгоритм роботи
В українських закладах освіти проходить основний етап третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти.
Цього разу в моніторингу взяли участь понад 12 тисяч учнів 4-х класів з 408 шкіл у 19 областях та місті Києві.
Під час моніторингу школярі виконують тестові завдання із читання, математики та природничо-наукових дисциплін (курс «Я досліджую світ»), а також відповідають на запитання анкети.
Проте один учень виконує завдання лише з одного із зазначених предметів.
Зокрема, анкети заповнюють вчителі, які навчають цих учнів.
Передбачається, що за отриманими результатами моніторингу можна буде визначати рівень сформованості читацької, математичної та природничо-наукової компетентностей учнівства, яке завершує здобуття початкової освіти.
Окрім того, аналіз результатів дозволить визначити зв’язок успішності четвертокласників із різноманітними чинниками шкільного та позашкільного середовища.
Нагадаємо, що цьогорічний цикл моніторингу є третім, а перші два цикли було проведено у 2018 та 2021 роках відповідно.
За інформацією Освіта.юа
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті