Незабаром розпочнеться другий етап сертифікації вчителів

Коли відбудеться другий етап сертифікації педагогів, алгоритм його проходження й нормативні документи

Другий етап сертифікації вчителів

Атестаційні листи: алгоритм роботи

Вчителі початкових класів, математики та української мови й літератури, які успішно пройшли незалежне тестування, допущені до другого етапу сертифікації 2024 року — самооцінювання власної педагогічної майстерності.

Таку інформацію зазначили в Державній службі якості освіти. 

Відомо, що незалежне тестування фахових знань і вмінь у межах сертифікації успішно пройшли 1 436 вчителів, усього було зареєстрованих — 2 521.

Для того, щоб пройти другий етап сертифікації вчителів, педагогам потрібно за допомогою інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» заповнити анкету самооцінювання й надіслати її окремим файлом на електронну адресу — [email protected] у наступні терміни:

  • з 5 квітня до 17:00 8 квітня — для вчителів математики та української мови й літератури;
  • з 26 квітня до 17:00 30 квітня — для вчителів початкових класів.

Упродовж трьох робочих днів після надсилання анкети учасники й учасниці отримають візуалізацію своїх результатів для проєктування подальшого власного професійного розвитку.

Повідомлення з доступом до форми анкети самооцінювання ДСЯО надішле на електронні адреси, які педагоги вказали під час реєстрації:

  • до 5 квітня — вчителям української мови й літератури та вчителям математики;
  • до 26 квітня — вчителям початкових класів.

Детальніше ознайомитися з нормативними документами щодо проведення другого етапу сертифікації педагогів, які були затверджені ДСЯО, можна за посиланнями:

За інформацією ДСЯО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4923

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10331

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді