Олена Зеленська зустрілася з партнерами щодо розвитку шкільного харчування

У Бучі відбулася партнерська зустріч, присвячена реформі шкільного харчування

Реформа шкільного харчування в Україні

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

30 березня 2024 року на «Фабриці-кухні» в Бучі відбулася партнерська зустріч за участю першої леді України Олени Зеленської, заступника міністра освіти і науки України Андрія Сташківа, очільників міністерств, команди офісу реформи шкільного харчування та міжнародних партнерів. 

Метою заходу було обговорення стратегічних цілей реформи шкільного харчування, головною метою якої є забезпечення якісного та здорового харчування дітей в Україні.

Зустріч проходила в два етапи: інтерактивна частина, під час якої учасники ознайомилися з роботою «Фабрики-кухні» та технологічними процесами приготування страв, й офіційна частина з панельною дискусією за участю міністрів і міжнародних партнерів реформи.

«Щоб масштабувати наші здобутки та результати, потрібно більше ресурсів і більше партнерів. Хочемо знайти друзів, які тепер допоможуть втілити такі ж проєкти та продовжити реформу на своєму рівні кожній громаді. Школи та садочки, інші дитячі заклади стали місцем, де попри війну, закладаються здорові харчові звички на все життя, отже, закладається майбутнє всього суспільства», — зауважила перша леді Олена Зеленська.

Під час зустрічі представники українських відомств презентували партнерам 4 стратегічні цілі реформи шкільного харчування, зокрема карту потреб для ліпшого розуміння пріоритетних завдань.

Перша віцепрем’єр-міністерка України — міністерка економіки Юлія Свириденко наголосила на важливості активізації розвитку державно-приватного підприємства у сфері освіти, а також зазначила про важливу потребу підтримки бізнес-екосистеми. 

Віцепрем’єр-міністр, міністр розвитку громад, території та інфраструктури Олександр Кубраков озвучив загальну потребу в будівництві, відновленні та модернізації харчоблоків закладів освіти в усій Україні. 

Зі свого боку міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко підкреслив нагальну потребу в підтримці інформаційної кампанії про здорове харчування, під час формування харчових звичок і здорового способу життя серед учнів, окреслив важливість створення освітніх та дидактичних матеріалів для української школи про вплив здорового харчування.

«Завдяки тісній співпраці з нашими партнерами ми продовжуємо покроково реалізувати реформу шкільного харчування. До кінця 2027 року плануємо здійснити будівництво 24 кулінарних хабів у всій Україні, забезпечення навчання для управлінців та працівників закладів освіти. Важливими також є цифрові проєкти реформи та заснування національної премії для кухарів «ЗнаЇмо Awards», реалізацію якої ми вже запланували. Тож зараз працюємо над створенням кулінарних хабів, автоматизацією систем комплексного обліку та підтримкою освітян і кухарів, які допомагають розвивати реформу», — наголосив заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків. 

Представниками міжнародних партнерів під час панельної дискусії були Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Всесвітньо продовольча програма, The Howard G. Buffett Foundation, Швейцарсько-український проєкт DECIDE. Учасники зустрічі визначили цілі майбутньої співпраці, представили ідеї та ініціативи для посилення взаємодії держави з міжнародними партнерами в розвитку реформи.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4949

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10383

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді