Дітей з ожирінням стало в чотири рази більше

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За 30 років кількість дітей з ожирінням зросла в чотири рази: результати дослідження

Поширення дитячого ожиріння

Підтримка особистісного здоров'я: акценти

Станом на 2022 рік у 159 мільйонів дітей діагностували ожиріння, що в 4 рази більше, ніж 30 років тому. Серед дорослих цей показник збільшився у 2 рази: з приблизно 450 до 880 мільйонів.

Таку інформацію зазначено в результатах дослідження, організованого за сумісництва Всесвітньої організації охорони здоров’я. 

Під час проведення дослідження вчені проаналізували зміну індексу маси тіла за понад 30 років у 220 мільйонів людей з більше ніж 190 країн світу. 

Відповідно до результатів фіхивців, епідемія ожиріння, яка в 1990 році була помітна переважно серед дорослих, наразі поширюється на дітей та підлітків шкільного віку. Зокрема:

  • у 2022 році 6,9% усіх дівчат мали діагностоване ожиріння; у 1990 році цей показник був — 1,7%;
  • 2 роки тому на ожиріння страждали 9,3% хлопців, у 1990 році — до 2,1%.
  • у жінок рівень ожиріння зріс з 8,8% до 18,5%;
  • серед чоловіків — з 4,8% до 14%.

Окрім того, за результатами дослідження, частка хлопців-підлітків, які мали недостатню вагу, скоротилася за цей період на більше ніж третину, а дівчат — на 20%. Більш втішні результати можна помітити й серед дорослого населення. Так, кількість чоловіків і жінок, які страждали від недостатньої ваги, упродовж 32 років зменшилася вдвічі.

За інформацією УП

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54104

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді