В Еразмус+ розпочато новий проєкт про вміння вести переговори та вирішувати конфлікти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Мистецтво переговорів і вирішення конфліктів (медіація)/ ArtNoConflict» — новий проєкт від Еразмус +

Новий освітній проєкт для молоді

📊 Формувальне оцінювання: інструменти залучення учнів

Українська молодь зможе взяти участь у новому проєкті Еразмус +, що стосується напряму віртуальних обмінів у сфері вищої освіти та молоді — «Мистецтво переговорів і вирішення конфліктів (медіація)/ ArtNoConflict».

Метою нового проєкту є надання молоді доступу до нового рівня міжнародної, міжкультурної та інклюзивної освіти через упровадження віртуальних обмінів у сфері мистецтва переговорів і медіації в країнах ЄС, Грузії та Україні. А також щоб зміцнити демократію, культурне розмаїття та сприяти об’єктивному розв’язанню проблем через набуття найкращих європейських практик.

Організаторами та партнерами проєкту стали:

  • Нідерландська бізнес-академія, Нідерланди — координатор проєкту;
  • Університет імені Миколаса Ромеріса, Литва;
  • Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, Україна;
  • Університет «КРОК», Україна;
  • Батумський державний університет імені Шота Руставелі, Грузія;
  • Українська асоціація молодіжних рад, Україна;
  • «Молодь за світ без підприємництва», Грузія.

Впровадження проєкту «Мистецтво ведення переговорів та вирішення конфліктів (медіація)» розширить потенціал для програми віртуальних обмінів, оскільки передбачає участь студентів закладів вищої освіти, викладачів, молоді та молодіжних працівників у мультикультурному середовищі, що орієнтовано на формування навичок спілкування та роботи в такому середовищі, розвиток навичок ведення переговорів та медіації для запобігання конфліктам та розв’язання конфліктних ситуацій.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді