Під час зустрічей освітяни будуть обговорювати питання підтримки себе та учнів
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
У межах проєкту психологічної підтримки «Поруч» педагогів запрошують долучитись до роботи у групах підтримки для освітян.
Участь можуть узяти вчителі, які під час війни відчувають потребу у спілкуванні з колегами та психологами.
Під час занять обговорюватимуть, як учителі можуть підтримати себе та учнів, як керувати емоціями у складні часи, як реагувати на поведінку дітей екологічно та де знайти ресурси для цього.
Крім того, педагоги отримають фахові поради від кризових психологів проєкту «Поруч», дослідять власний емоційний стан та дізнаються, як реагують діти на різні ситуації під час війни.
Долучитися до прєкту можна, заповнивши форму.
Дізнайтеся, чи проявляє дитина тривожність. Якщо ви заповнили чекліст і виявили принаймні одну ознаку, що має постійний характер, не панікуйте.
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Як створити й упровадити у вашому закладі освіти.
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони