Під час зустрічей освітяни будуть обговорювати питання підтримки себе та учнів

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
У межах проєкту психологічної підтримки «Поруч» педагогів запрошують долучитись до роботи у групах підтримки для освітян.
Участь можуть узяти вчителі, які під час війни відчувають потребу у спілкуванні з колегами та психологами.
Під час занять обговорюватимуть, як учителі можуть підтримати себе та учнів, як керувати емоціями у складні часи, як реагувати на поведінку дітей екологічно та де знайти ресурси для цього.
Крім того, педагоги отримають фахові поради від кризових психологів проєкту «Поруч», дослідять власний емоційний стан та дізнаються, як реагують діти на різні ситуації під час війни.
Долучитися до прєкту можна, заповнивши форму.
Дізнайтеся, чи проявляє дитина тривожність. Якщо ви заповнили чекліст і виявили принаймні одну ознаку, що має постійний характер, не панікуйте.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
За яким планом складають психолого-педагогічну характеристику учня? Покрокова інструкція, що полегшить вам роботу
Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.