Метою моніторингу буде перевірка додержання права дітей на охорону здоров’я та достатнє харчування
Держбюджет-2022: основні показники
Український омбудсмен Людмила Денісова розпочала моніторинг закладів освіти у всіх регіонах України.
Таку інформацію вона зазначила у своєму Telegram-каналі.
Як повідомила омбудсмен, мета відповідного моніторингу — перевірка стану додержання права дітей на охорону здоров’я та достатнє харчування, а також стану реалізації реформи харчування в закладах освіти.
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у закладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ
«Урізноманітнення страв у шкільному меню повинне відбуватися із суворим дотриманням закріплених законодавством вимог. При цьому звертаю особливу увагу на необхідність дотримання правил і норм безпеки харчування», — зауважила Людмила Денісова.
Омбудсмен пообіцяла, що про результати моніторингу буде повідомлено.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?