Учителі отримали матеріали з розвитку медіаграмотності

Теми:
Проєкт із медіаграмотності «Фільтр» зібрав корисну інформацію про критичне мислення

Проєкт з медіаграмотності для освітянМальопис за методикою: Хто відповідальний за підготовку свята?

Міністерство культури та інформаційної політики пропонує освітянам для роботи проєкт із медіаграмотності «Фільтр», у якому зібрана корисна інформація про критичне мислення для педагогів та дітей.

Таку інформацію зазначив міністр культури й інформаційної політики Олександр Ткаченко у своєму Telegram-каналі.

Як він відзначив, проєкт МКІП з медіаграмотності «Фільтр» безкоштовно та доступно зібрав окремий розділ корисної інформації для вчителів та учнів.

«Пропоную ознайомитися і впроваджувати у себе на заняттях (чи вдома з дітьми) уроки з медіаграмотності. Це навичка, яка має бути «за замовчуванням» у сучасному світі. Бережіть себе і не дайте фейкам себе спіймати», — наголосив Олександр Ткаченко.

Окрім того, очільник відомства повідомив, що розділ містить численні курси, наприклад, курси з медіаграмотності для дітей від GOOGLE або «Школа критичного мислення від четвертого брата» про базові інструменти в пошуку інформації та розвитку критичного мислення.

Учителі знайдуть у відповідному розділі допоміжні матеріали для вчителів та старших класів від Шведського інституту — тулкіт «Фейк ≠ факт» та матеріали «Як аналізувати медіа критично» з наочними прикладами, як виявляти маніпуляції, у тому числі у відео і фото, як розпізнати пропаганду.

Зокрема, доступними для користувачів є посібник для юних журналістів, декілька посібників для вчителів, у тому числі в мистецтві, та багато іншого.

«Що особливо тішить: серед зібраних матеріалів є курси і для молодших класів, і для старших. А також для вчителів і викладачів», — зауважив міністр культури й інформаційної політики.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
692

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. Як проектують штатний розпис дошкільного закладу
49820

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді